Team Brunel wil versnelling geven aan nieuwe generatie

Team Brunel wil versnelling geven aan nieuwe generatie
  • Sponsoring
  • 29 jun 2017 @ 13:05
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • InnovatieEvenementSponsorshipSport

Team Brunel doet weer mee aan de Volvo Ocean Race 2017-'18. Na het succes van Team Brunel in 2014-'15 staat Bouwe Bekking opnieuw aan het roer. Daarmee start hij voor de achtste keer in de race der races. Bekking is de meest ervaren VOR-schipper ooit. De overdracht van die ervaring aan de nieuwe generatie staat centraal in deze race.

'Het doel van het team is om de nieuwe generatie een versnelling te geven', zegt Bekking. 'We zijn succesvol als we ervaring en talent optimaal samenbrengen. We winnen door kansen te creëren voor de nieuwe generatie.'

Door ervaring, kennis, organisaties en mensen met elkaar te verbinden creëren we nieuwe toekomstmogelijkheden. Voor het zeilen, voor onze planeet en voor het individu. Dat begint al met onze teamselectie. 'We willen kansen creëren voor jonge talenten zoals Carlo Huisman (25) die net met Emirates Team New Zealand de America’s cup heeft gewonnen.'

Nieuwe generatie technici

'Brunel zal met name de nieuwe generatie technici helpen om in korte tijd ergens in de wereld aan het roer komen te staan. Engineers create the future', aldus Jan Brand, oprichter van Brunel, die zich persoonlijk ook hard heeft gemaakt voor deelname aan de race 2017-'18.

Team Brunel is een initiatief van een samenwerking van Nederlandse organisaties en investeerders waaronder Jan Brand, Brunel, Abel Delft, ACE Ingenieurs- & adviesbureau, P2 Managers, Royal Huisman Shipyard B.V. en EY.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken