AkzoNobel beschermt en kleurt Koninklijk Theater Carré
- Sponsoring
- 12 jul 2017 @ 11:19
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkPartnershipKunst & Cultuur
- 12 jul 2017 @ 11:19
- Redactie Sponsoring
De komende vijf jaar is AkzoNobel de exclusieve verfsponsor van Koninklijk Theater Carré. AkzoNobel is door de kleur- en verfexpertise van Sikkens nauw betrokken bij de renovatie van de Loge Foyer en de verdere instandhouding van het icoon aan de Amstel.
De samenwerking van AkzoNobel met Koninklijk Theater Carré past in eerdere samenwerkingen gericht op het behoud van cultureel erfgoed. AkzoNobel, ondere andere bekend van merken als Sikkens, Flexa en CetaBever, kondigde eerder dit jaar een samenwerking aan met Het Koninklijk Concertgebouw. Afgelopen week zijn schilders begonnen met het restaureren en schilderen van de kenmerkende voorgevel.
'Carré, la grande dame aan de Amstel, viert in december haar 130e verjaardag', zegt Madeleine van der Zwaan, algemeen directeur van Carré. 'Om het zelfstandige theater te onderhouden werken we samen met partners die Carré daarbij ondersteunen. Wij zijn erg enthousiast over de samenwerking met AkzoNobel. Onze nieuwe partner is met haar kleur- en verfexpertise de komende jaren nauw betrokken bij de renovatie van onze Loge Foyer, de kleedkamers, de buitengevel en het jaarlijkse schilderwerk. Hierdoor levert het bedrijf een belangrijke bijdrage aan de instandhouding van ons unieke theater.'
Behoud van cultureel erfgoed
Raymond de la Court, binnen AkzoNobel verantwoordelijk voor de decoratieve verven in Nederland: 'Koninklijk Theater Carré staat op een unieke locatie en is één van de mooiste theaterzalen van Nederland. Het gebouw heeft een bijzondere geschiedenis en prikkelt iedereen die er komt. Ik ben enorm trots dat wij onze expertise kunnen delen en hiermee bijdragen aan het behoud van cultureel erfgoed in ons land. We kijken uit naar een intensieve samenwerking waarbij onze voortrekkersrol op het gebied van innovatie, duurzaamheid, technische hoogstandjes én kleurexpertise gaat zorgen dat dit unieke gebouw de komende jaren robuust en glansrijk blijft.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing