ABN Amro wordt official eSports-partner van Ajax

21sep 201712:55
  • Sponsoring
  • 19036 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ActivatieOnline gamingVoetbalSponsorship

nieuws ABN Amro breidt het partnership met Ajax verder uit en wordt 'official eSports-partner' van de voetbalclub. De bank gaat zich ook in de snel groeiende virtuele voetbalwereld focussen op talentontwikkeling en het waarmaken van ambities.

Menno Geelen, commercieel directeur van Ajax, is verheugd over de geïntensiveerde samenwerking: 'ABN Amro steunt als Partner van de Toekomst onder andere de jeugdopleiding, de Ajax Vrouwen en de zaterdagamateurs en is daarmee diep geworteld in de club. Dat dit nu verder is uitgebreid met het omarmen van talentontwikkeling binnen Ajax eSports. Na Ziggo als hoofdsponsor en Adidas als eSports-partner is ABN Amro de derde sponsor van Ajax die zich verbindt aan dit nieuwe domein.'

'Voor ons is eSports een nieuwe wereld waarin we kansen zien om een nieuwe doelgroep te bereiken', aldus Ernst Boekhorst, manager Brand, Sponsoring & Foundation van ABN Amro. 'Met sponsoring focussen we ons altijd op talent. Wij willen mensen de middelen bieden om het maximale uit hun talent te halen en ambities waar te maken.'

ABN Amro en Ajax maken vandaag tijdens de opening van de FIFA18 Xperience meer bekend over het nieuwe talentenprogramma rond Ajax eSports. 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen