Hagelslagstunt EasyJet en NBTC om Nederland te promoten
- Sponsoring
- 22 sep 2017 @ 13:25
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Partnership
- 22 sep 2017 @ 13:25
- Redactie Sponsoring
Met een lange termijn samenwerking willen EasyJet en NBTC Holland Marketing het bezoeken van Nederland onder Britten promoten. In 2016 reisden meer dan 2 miljoen mensen vanuit het Verenigd Koninkrijk naar Nederland.
NBTC en EasyJet laten met de lancering van het pop-up ‘Café van der Sprinkles’ op Leicester Square Londenaren nader kennismaken met Nederland. Om de Londenaren vast mee te nemen op een reis naar Nederland draait werkelijk alles in Café van der Sprinkles om hagelslag – een Nederlands product bij uitstek.
Na het betreden van een vliegtuigdeur, begeven bezoekers zich in een fel gedecoreerd hagelslagcafé waarbij ze kunnen kiezen uit een ‘doe-het-zelf hagelslag menu’, waarbij ze de kans krijgen om een Nederlands kunstwerk te creëren zoals Van Gogh’s Zonnebloemen.
Meer dan 14 miljoen kilo hagelslag wordt jaarlijks door honderdduizenden Nederlanders geconsumeerd. Bezoekers van het café hebben de mogelijkheid vluchten naar Nederland te winnen, door middel van het delen van hun foto’s op social media met de hashtag #SprinklesCafé.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing