K-Swiss official kledingsupplier KNLTB

22sep 201708:49
  • Sponsoring
  • 17228 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • SportSponsoring

nieuws De Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond (KNLTB) heeft een sponsorovereenkomst gesloten met schoenen- en kledingmerk K-Swiss. De samenwerking met het merk betreft een official supplier partnerschap en gaat in per 1 januari 2018. K-Swiss wordt de opvolger van Sjeng Sports, waarmee de KNLTB zich de afgelopen jaren kleedde.

Erik Poel, directeur KNLTB: 'Met K-Swiss hebben wij een nieuwe sterke partner voor kleding en schoenen waarmee wij niet alleen de technische staf en de nationale ploegen kunnen aankleden, maar ook de scheidsrechters, lijnrechters en ballenkinderen. Het tennismerk K-Swiss wordt evenals het merk Dunlop gedistribueerd door Dunlop International Europe Limited. Met het merk Dunlop hebben wij al ruim 55 jaar een trouw partnerschap op het gebied van ballen, rackets en accessoires. Die samenwerking is het afgelopen jaar met vier jaar verlengd. Beide partijen werken graag met elkaar samen en wat mij betreft gaan we hier nog jaren mee door.'

Frans Swinkels, directeur van Dunlop International Europe Limited: 'Onze jarenlange samenwerking met de KNLTB kunnen we nu extra versterken door met het merk K-Swiss een official supplier van functionele kleding en hoogwaardige tennisschoenen te worden. Door het aankleden van de nationale teams en iedereen die daarbij hoort hopen we een verdere positieve bijdrage te kunnen leveren aan de KNLTB en daarmee aan de tennissport in het algemeen. Clubs kunnen via de retailkanalen rekenen op aantrekkelijke aanbiedingen voor hun competitieteams en (jeugd)selecties. Naast de K-Swiss performance kledinglijn komt er binnenkort ook een K-Swiss Heritagelijn op de markt met een aantal exclusieve kleurstellingen voor de KNLTB staf en de nationale ploegen. Wij zijn blij met deze mooie uitbreiding van de samenwerking met de KNLTB en hopen deze nog jarenlang voort te zetten.'


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen