Nissan drie jaar langer sponsor Uefa Champions League
- Sponsoring
- 12 sep 2017 @ 13:07
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - VoetbalSponsorshipSportmarketing
- 12 sep 2017 @ 13:07
- Redactie Sponsoring
Nissan Motor Co. vervolgt de samenwerking met de Uefa Champions League voor een periode van drie jaar. Ook de Uefa Super Cup maakt deel uit van dit partnership.
Ook de UEFA Super Cup maakt deel uit van dit partnership. Voetballegende Gareth Bale woonde de contractondertekening bij en gaf meteen een workshop doelpunten scoren aan een groep schoolkinderen.
Juist voor de start van het nieuwe UEFA Champions League-seizoen werd de overeenkomst getekend. Nissan zal tot en met seizoen 2020/2021 aan de UEFA Champions League verbonden blijven. Het is opnieuw Nissans grootste sponsoractiviteit.
De UEFA Champions League is een van de best bekeken jaarlijkse sportcompetities. Bij elkaar opgeteld zijn er per seizoen meer dan vier miljard kijkers. Alleen al de finale van de UEFA Champions League 2017 tussen Real Madrid en Juventus trok meer dan 160 miljoen kijkers.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing