Nissan drie jaar langer sponsor Uefa Champions League

Nissan drie jaar langer sponsor Uefa Champions League
  • Sponsoring
  • 12 sep 2017 @ 13:07
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsorshipSportmarketing

Nissan Motor Co. vervolgt de samenwerking met de Uefa Champions League voor een periode van drie jaar. Ook de Uefa Super Cup maakt deel uit van dit partnership.

Ook de UEFA Super Cup maakt deel uit van dit partnership. Voetballegende Gareth Bale woonde de contractondertekening bij en gaf meteen een workshop doelpunten scoren aan een groep schoolkinderen. 

Juist voor de start van het nieuwe UEFA Champions League-seizoen werd de overeenkomst getekend. Nissan zal tot en met seizoen 2020/2021 aan de UEFA Champions League verbonden blijven. Het is opnieuw Nissans grootste sponsoractiviteit. 

De UEFA Champions League is een van de best bekeken jaarlijkse sportcompetities. Bij elkaar opgeteld zijn er per seizoen meer dan vier miljard kijkers. Alleen al de finale van de UEFA Champions League 2017 tussen Real Madrid en Juventus trok meer dan 160 miljoen kijkers. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken