Greenpeace lanceert NIKS

Greenpeace lanceert NIKS
  • Sponsoring
  • 18 okt 2017 @ 10:40
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MVOFondsenwervingConceptenBranding

Nederland staat steevast in de top van de rijkste landen ter wereld. Het is dus ook niet verrassend dat het antwoord op de vraag wat iemand voor de feestdagen wil hebben in veel gevallen luidt: 'Niks.' Greenpeace heeft hier een passende oplossing voor gevonden.

Daarom lanceert de NGO vlak voor de feestdagen het ideale cadeau voor de Nederlander die ‘alles’ al heeft: NIKS. Oftewel, een fraai vormgegeven doosje waar letterlijk NIKS in zit.

Het is een symbolisch cadeau waarvan de opbrengst als eenmalige donatie wordt ingezet voor het herstel van een duurzaam evenwicht tussen mens en milieu. Want door NIKS cadeau te doen kan Greenpeace ervoor zorgen dat er niks meer wordt gekapt in de Amazone, niks vervuilends meer in de oceanen terechtkomt en niks meer uit de bodem van de Noordpool wordt geboord. Een win/win-situatie voor zowel de schenker als de gelukkige ontvanger. En het past ook nog gewoon door de brievenbus.

NIKS is vanaf 1 november in meerdere versies verkrijgbaar, zoals ‘drie keer NIKS’ en ‘helemaal NIKS’ op Greenpeace.nl/niks

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken