Jupiler League wil jongvolwassenen bereiken met mediapartner SLAM
- Sponsoring
- 5 okt 2017 @ 11:48
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - MediaRadioPartnershipVoetbal
- 5 okt 2017 @ 11:48
- Redactie Sponsoring
Het meest selectieve radiostation in de leeftijdsgroep 18-34 jaar en de tweede grootste sportcompetitie van Nederland gaan per direct samenwerken. Met het mediapartnership met SLAM in voetbalseizoen 2017-2018 wil de Jupiler League een jong volwassendoelgroep bereiken. Beide partijen kijken uit naar een vol jaar met activaties.
'We zien dat er nog voldoende groeimogelijkheden zijn in stadionbezoek onder de leeftijdsgroep 18 tot 34 jaar. Mensen met een druk en snel leven, die vaak wél vergaande interesse hebben in voetbal, maar vergeten dat je het weekeinde juist met een wedstrijd in de Jupiler League kunt aftrappen op vrijdagavond. SLAM vult daarmee voor ons een lang gekoesterde wens in, om deze doelgroep rechtstreeks te bereiken', aldus Marc Boele, algemeen directeur van Coöperatie Eerste Divisie (Jupiler League).
Het komende seizoen komt de Jupiler League geregeld terug on air op SLAM. De dagen voor iedere speelronde worden onder meer Informercials uitgezonden die het wedstrijdbezoek aanjagen. Daarnaast staan er nog ludieke stadionactivaties in de planning, waarbij luisteraars van SLAM bij de wedstrijden mooie prijzen kunnen winnen. In de winterstop volgt bovendien twee weken lang een winactie rondom halve seizoenkaarten in de Jupiler League.
Jonathan Kenemans, marketing- en creative director van SLAM: 'Wij staan voor energie. Muziek en sport passen daar natuurlijk perfect bij. We zijn trots om officiële partner van de Jupiler League te zijn, want voetbal speelt een belangrijke rol in het leven van onze luisteraars.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing