NOC*NSF en Zilveren Kruis mikken samen op vitaliteit

16okt 201713:23
  • Sponsoring
  • 10364 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • SportMaatschappijOlympische SpelenSponsorship

nieuws NOC*NSF en Zilveren Kruis gaan een nieuw partnership aan. De kennis en expertise van de sportkoepel wordt ingezet om samen met Zilveren Kruis de vitaliteit en gezondheid van werkend Nederland te vergroten. Beide partijen geloven erin dat werkgevers veel kunnen leren van de topsport.

De kennis die NOC*NSF heeft over vitaliteit en duurzame inzetbaarheid deelt Zilveren Kruis met haar klanten via een kennisplatform voor Gezond Ondernemen. Naast de samenwerking met NOC*NSF werkt Zilveren Kruis ook samen met andere onafhankelijke experts, partners en relaties. Om zo thema's rondom duurzame inzetbaarheid verder te ontwikkelen.

Kamiel Maase, performance manager bij NOC*NSF: ‘Bedrijven kunnen veel leren vanuit de topsport. Op basis van onze relatie met Zilveren Kruis delen wij graag onze ervaringen met het bedrijfsleven via het kennisplatform.’

Meedenken met werkgevers

Jan-Willem Evers, commercieel directeur bij Zilveren Kruis: ‘Meedenken met werkgevers zit in ons DNA. Met de kennis en expertise van NOC*NSF kunnen we de ruim duizend grote en kleinere werkgevers die we ondersteunen nog beter helpen.’

Zilveren Kruis is sinds 2005 verbonden aan NOC*NSF. Eerst als supplier, later als partner. Sinds het begin van de samenwerking hebben beide partijen elkaar gevonden op thema’s als vitaliteit, sportzorg en sportondersteuning.

Zilveren Kruis heeft 3,5 miljoen verzekerden en is onderdeel van Achmea. De zorgverzekeraar heeft vestigingen in Leiden, Leusden en Zwolle. Met zo’n 2.800 medewerkers staat het bedrijf klanten bij met raad en daad, zowel over de financiële kant als het streven naar vitaliteit. 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen