Ajax verlengt twee jaar met Herbalife

Ajax verlengt twee jaar met Herbalife
  • Sponsoring
  • 2 nov 2017 @ 11:35
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipVoetbalFood

Ajax en Herbalife Nutrition hebben hun suppliership met twee seizoenen verlengd. Op sportpark de Toekomst ondertekende commercieel directeur Menno Geelen namens Ajax de vernieuwde overeenkomst die loopt tot en met juni 2019. Het wereldwijd opererende voedingsbedrijf zal hierdoor een bijdrage blijven leveren aan de voeding van het eerste elftal en Jong Ajax.

Kobe Vanhaecke, Country Director Herbalife Belgium & The Netherlands: 'Wij staan voor ‘healthy active lifestyle’, wat betekent 80% gezonde voeding en 20% bewegen. Naast dat wij als commercieel partner met Ajax samenwerken, hebben wij ook een hele goede relatie met de medische staf, waaronder de sportarts, diëtiste en ook de chef-kok. De koks bereiden hele lekkere dingen met onze producten zodat het volledig geïntegreerd is in het voedingsplan van de spelers.'

Menno Geelen, commercieel directeur Ajax: 'Herbalife is sinds juli 2011 betrokken bij de club en werkt nauw samen met de sportwetenschappelijke staf van Ajax. Voeding is erg belangrijk voor topsporters en met Herbalife hebben we een supplier in huis die ons bij staat met voedingsadvies. Naast het leveren van producten, sponsort Herbalife de club additioneel waardoor Ajax in staat is verder te groeien.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken