'Coolste Baan' start kaartverkoop voor WK Allround

'Coolste Baan' start kaartverkoop voor WK Allround
  • Sponsoring
  • 15 nov 2017 @ 16:16
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementSportmarketingSport

De kaartverkoop voor De Coolste Baan van Nederland en het WK Allround gaat van start. De schaatsbaan ligt van 18 januari t/m 28 februari in het Olympisch Stadion. In het tweede weekend van maart vindt het WK Allround er plaats. KPN is hoofdsponsor, Jumbo is 'presenting partner'. Andere partners zijn Univé, Nuon en Campina.

De Coolste Baan van Nederland is een initiatief van Rintje Ritsma en sportmarketingbureau House of Sports. In 2014 organiseerden zij de eerste editie met de KPN NK Allround & Sprint als eindtoernooi. Ditmaal is de ISU WK Allround het spectaculaire slotakkoord van De Coolste Baan. 'Een droom die uit komt', aldus toernooidirecteur Rintje Ritsma. 

In 2018 is het exact 125 jaar geleden dat Jaap Eden zich op het Museumplein in Amsterdam liet huldigen als de officiële eerste wereldkampioen allround schaatsen. Na 125 jaar keert de ISU WK Allround terug naar Amsterdam. Rondom het schaatsprogramma verzorgt de organisatie een programma met entertainment en huldigingen van de kampioenen. Het programma van de ISU WK Allround 2018 is hier te vinden. 

Van 18 januari tot en met 28 februari 2018 is het mogelijk om op hetzelfde ijs als de wereldkampioenen allround te schaatsen. De Coolste Baan van Nederland is een schaatsbaan voor jong en oud waar sport en entertainment in een unieke schaatssetting bij elkaar komen. 



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken