Migo sponsort jubelerend CliniClowns (een maand)

1nov 201709:01
  • Sponsoring
  • 6171 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MerkenFoodMaatschappijSponsorship

nieuws November is de ‘Migo Happy Maand’. Onder het motto ‘Let’s smile together’ sponsort Migo gedurende deze maand CliniClowns, die hun 25ste verjaardag vieren. Als je in november een tray Migo-peren koopt, gaat 50 cent naar CliniClowns. Zo draag je samen met Migo bij aan het bezorgen van een onbetaalbare glimlach bij een ziek kind.

Migo is een 'toffe peer' met een knapperige bite en een heerlijk verfrissende en zoete smaak. Deze peer eet net zo makkelijk als een appel. Perfect als tussendoortje in de trein of auto, in de sportschool of op het werk. Migo is een 'op en top Nederlands geteelde peer'. 

Al een kwart eeuw focust CliniClowns zich op de kwaliteiten van zieke en gehandicapte kinderen, in plaats van op hun gebreken. Door met ze te spelen, creëren de clowns tijdelijk een omgeving zonder beperkingen. Jaarlijks spelen CliniClowns met meer dan 90.000 kinderen met als doel hun kwaliteit van leven te bevorderen. Migo steunt dit sympathieke doel door een deel van de opbrengst van de novemberverkoop aan CliniClowns te schenken. 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners

  • Stichting SponsorRingen