EY sponsor van Team Brunel en finishplaats Den Haag
- Sponsoring
- 19 dec 2017 @ 11:23
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkPartnershipSportmarketingSponsorship
- 19 dec 2017 @ 11:23
- Redactie Sponsoring
EY Nederland heeft zich als presenting sponsor verbonden aan de finish van de Volvo Ocean Race en als sailing partner aan Team Brunel. Hierdoor kan EY dit mondiale sportevenement inzetten om met relaties een bijzondere ervaring te delen.
De Volvo Ocean Race is de langste en zwaarste zeilrace ter wereld. In juni 2018 eindigt deze wedstrijd voor het eerst in de historie in Nederland. Na 45.000 zeemijlen is Den Haag de eindbestemming en de finish belooft een onvergetelijk sportmoment te worden. Miljoenen fans wereldwijd volgen de avonturen van de zeezeilers.
Van 24 juni tot en met 1 juli 2018 is Den Haag als eindbestemming het centrum van de internationale zeilwereld waar de boten finishen en de laatste punten worden verdeeld. De organisatie is in handen van TIG Sports en er worden in een week tijd zo’n 300.000 tot 400.000 bezoekers verwacht. Tijdens de Volvo Ocean Race pitstop in 2015 stond de teller op 125.000 bezoekers na tweeëneenhalve dag.
Sailing Holland
Het onder Nederlandse vlag varende Team Brunel is één van de zeven deelnemende boten aan de race en is een initiatief van Sailing Holland. EY Nederland is vanaf het begin verbonden aan de activiteiten van Sailing Holland en was in de vorige Volvo Ocean Race campagne ook aan boord als partner.
Team Brunel Director Gideon Messink: 'Wij zijn heel blij dat EY ons opnieuw ondersteunt. EY weet wat wij en wat de Volvo Ocean Race voor het bedrijfsleven kunnen betekenen. In de hernieuwde samenwerking zien wij een bevestiging dat de wijze waarop wij onze campagne voeren voor dergelijke bedrijven werkt.'
Coen Boogaart, voorzitter Raad van Bestuur EY Nederland: 'EY is een organisatie met een lange historie in het ondersteunen van topsport in Nederland. Topsport draait immers om kwaliteit en teaming, twee aspecten die nauw aansluiten bij de manier van werken van een professionele dienstverlener als EY. Deze samenwerking biedt ons dan ook een bijzondere kans om op een sportieve manier het belang van kwaliteit en teaming aan onze relaties en medewerkers over te brengen. Tegelijkertijd beleven we met hen een onvergetelijk moment door van dichtbij deel uit te maken van een uniek sportevent. Wij zien er dan ook naar uit om met medewerkers, de zeilers, zeilfans, de stad Den Haag, het bedrijfsleven, de organisatoren, sponsoren en relaties van de aankomst van de zeilteams een sportief hoogtepunt te maken.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing