Tuitert en VanVelzen hosten Holland Heineken House
- Sponsoring
- 12 dec 2017 @ 11:15
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - MuziekSportmarketingEvenementOlympische Spelen
- 12 dec 2017 @ 11:15
- Redactie Sponsoring
De nieuwe hosts en line-up voor het Holland Heineken House in Zuid-Korea zijn bekendgemaakt. Mark Tuitert en Roel van Velzen presenteren voor het eerst de Olympische huldigingen. Ook in Pyeongchang krijgen sporters en fans ruime muzikale support. Behalve Roel van Velzen treden ook André Hazes en Di-rect op in het sponsorhuis.
Het is niet de eerste keer dat Mark Tuitert en Roel van Velzen samen op het podium zullen staan van het Holland Heineken House: vier jaar geleden in Sochi zorgden zij samen voor een speciaal optreden.
Mark Tuitert is dit jaar naast presentator in het Holland Heineken House ook analist bij de NOS. Hij weet natuurlijk als geen ander hoe een huldiging in zijn werk gaat: ‘Ik vind het heel bijzonder dat ik de Olympische Spelen en de huldigingen nu van een andere kant mag meemaken. Voor alle sporters is dit moment heel speciaal. Ik heb er alle vertrouwen in dat Roel en ik de successen van TeamNL onvergetelijk gaan maken.’
'HHH is als thuiskomen'
Roel van Velzen heeft inmiddels al zes keer opgetreden in het Holland Heineken House, maar host zijn is een primeur: ‘Het Holland Heineken House is voor mij en voor vele anderen net als thuiskomen. Dit stukje Nederland aan de andere kant van de wereld blijft bijzonder. Het is voor mij een grote eer dat ik samen met Mark Tuitert de presentatie mag verzorgen. Natuurlijk hoop ik op heel veel Olympische huldigingen.’
VanVelzen trad tien jaar geleden voor de eerst keer op tijdens het Holland Heineken Huis in Beijing en zal ook dit jaar feestelijke optredens verzorgen met zijn band.
Voor André Hazes is het de eerste keer dat hij gaat optreden in het Holland Heineken House: ‘Spannend, maar ik kijk er ontzettend naar uit. Het lijkt mij een unieke belevenis en we gaan er samen één groot Oranjefeest van maken.’
'Rio was te gek'
Di-rect trad al eerder op in het nationale huis, te weten in Rio: ‘Daar optreden is echt te gek. Samen met de sporters en de fans gaan we het Oranjegevoel weer naar een hoogtepunt brengen. Het is geweldig om te zien hoe niet alleen muziek maar ook sportsuccessen mensen met elkaar in verbinding brengen.’
Het nummer Legendary Lane zal tijdens de olympische huldigen weer dienen als themasong. Voor het Holland Heineken House in Zuid-Korea is er een speciale edit gemaakt door Dinand Woesthoff.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
- Pyongchang
- Olympische Spelen
- gastheren
- Zuid-Korea
- muziek
- HHH
- Holland Heineken House
- André Hazes
- Mark Tuitert
- optredens
- VanVelzen
- Roel van Velzen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing