Brunel wordt HR-partner van Volvo Ocean Race
- Sponsoring
- 15 feb 2018 @ 13:26
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsorshipRecruitmentPartnership
- 15 feb 2018 @ 13:26
- Redactie Sponsoring
Internationaal detacheringsbedrijf Brunel wordt Official Human Resources Partner van de Volvo Ocean Race 2017-18. Het bedrijf zal gespecialiseerde HR-diensten verstrekken aan de organisatie van het grootste zeilevenement ter wereld.
Brunel kent een lange geschiedenis in de Volvo Ocean Race. In de race van 1997-'98 begon de samenwerking met de sponsoring van team Brunel/Sunergy. Sindsdien heeft Brunel drie teams gesteund in drie verschillende races, inclusief de huidige race. Nu is het de eerste keer dat Brunel partner wordt van de organisatie van het evenement.
'Brunel is altijd een zeer gewaardeerde en consistente partner geweest in dit evenement. Onze samenwerking gaat terug naar de laatste Whitbread Round the World Race in 1997', zei Antonio Bolaños Lopez, managing director van de Volvo Ocean Race. 'Voor de huidige editie zijn ze de partner van Team Brunel, waarbij ze schipper Bouwe Bekking ondersteunen tijdens zijn indrukwekkende achtste deelname aan de race. We zijn bijzonder verheugd dat Brunel nu Official Partner van het evenement wordt, waarbij de nadruk ligt op het verstrekken van gespecialiseerde Human Resources services.'
Internationale logistiek
Brunel is een wereldwijd opererende, zakelijk dienstverlener, gespecialiseerd in projectmanagement, detachering en consultancy in de vakgebieden Engineering, IT, Finance, Legal en Marketing & Communicatie en alle disciplines in de olie- en gasindustrie. Recruitment en Operations medewerkers zijn experts op hun vakgebied. Brunels kennis van lokale wetgeving en regulering en het bewezen vermogen in internationale logistiek stelt ze in staat om een efficiënte, kosteneffectieve en volledige compliant service aan te bieden in 37 landen.
'In de laatste 20 jaar bood de Volvo Ocean Race ons de kans om onze gespecialiseerde personeelsdiensten kenbaar te maken bij een wereldwijd publiek als gevolg van het partnership met teams in deze race', aldus Jilko Andringa, CEO van Brunel. 'Vandaag gaan we nog een stap verder door een Official Partner van de Volvo Ocean Race te worden. Daardoor kunnen we niet alleen onze services en expertise bieden aan de organisatie van dit evenement, maar kunnen we ook onze eigen professionals en klanten spannende mogelijkheden bieden.'
De Volvo Ocean Race is een iconische zeilrace rond de wereld en is de ultieme test voor een team in een professionele sport. De 2017-18 editie startte in Alicante, Spanje op 22 oktober 2017 en zal in juni 2018 eindigen in Nederland en wel in Den Haag. De zeilrace bestaat uit 11 delen waarbij in totaal 45,000 zeemijlen worden afgelegd. Tijdens de zeilrace worden 12 steden op zes continenten aangedaan.
Brunel is een wereldwijd opererende, zakelijk dienstverlener, gespecialiseerd in projectmanagement, detachering en consultancy in de vakgebieden Engineering, IT, Finance, Legal en Marketing & Communicatie en alle disciplines in de olie- en gasindustrie. Sinds haar oprichting in 1975 heeft Brunel zich ontwikkeld tot een internationale groep met 11.000 medewerkers en een jaaromzet van 1,2 miljard euro (2015). Brunel opereert vanuit een eigen, internationaal netwerk met 104 kantoren in 37 landen. Brunel International NV is genoteerd aan Euronext Amsterdam NV en opgenomen in de Small Cap Index (AScX).
Foto: Bengt Nyman (Flickr/CC)
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing