Hans Anders contentpartner van Mannen van Mars

- Sponsoring
- 12 feb 2018 @ 10:47
- 19770 x gelezen
- Link
- Jeroen Mirck
- PartnershipBioscoopContentCampagnes
- 12 feb 2018 @ 10:47
- 19770 x gelezen
- Jeroen Mirck
Initiative Tomorrow heeft voor Hans Anders een content-partnership ontwikkeld met de film ‘Mannen van Mars’. In deze speelfilm worden veertigers uitgenodigd om hun dilemma’s te omarmen.
De veertig passeren is lastig. Het buikje gaat niet meer weg, de haarlijn trekt langzaam terug en dan zijn er die ellendige kleine lettertjes die je niet meer kan lezen. Je moet eigenlijk aan de leesbril. Maar die leesbril betekent toegeven dat je ouder wordt. Daar gaat de nieuwe Nederlandse komedie van Johan Nijenhuis over.
Voor Hans Anders is deze doelgroep van groot belang. Een leesbril is voor een groot gedeelte van de bevolking het moment waarop ze de wereld van de opticien instappen. Maar vrijwel iedereen doet dat jaren te laat. Sommigen uit ijdelheid, anderen vanwege de angst om ouder te worden. Maar naast dat dat onhandig is, is het ook nog eens slecht voor je ogen.
Filmcampagne
Rian van Koulil, marketingmanager van Hans Anders: 'In de samenwerking met Mannen van Mars laat Hans Anders zien dat het omarmen van je veertigersdilemma’s bevrijdend werkt. Deze multimediale campagne moet veertigers met leesproblemen aanzetten tot het doen van een goede oogmeting bij Hans Anders. Een gratis oogmeting maken we extra leuk, door onze klanten tijdens de campagne te stimuleren met passende prijzen. Zo maken mannen die een oogmeting laten doen maken kans op kaarten voor de film of …. een dagje rijden in een rode sportwagen.'
De film ‘Mannen van Mars’ gaat 8 maart in première.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
- Abonneren
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
- ✔ Gratis tablet versie
Meest gelezen
- NieuwsBuro22 richt zich op branding...18276x
- NieuwsIEG 2018 duikt diep in...16435x
- NieuwsEnergiedirect geeft PSV-stadion...16185x
- NieuwsOpel presenteert onderzoek naar...15879x
- NieuwsSimon Lévelt sponsor Van Gogh...14895x
- NieuwsZlatan Ibrahimovic WK-boegbeeld...13182x
Vacatures
- Marketing en Communicatie Specialist...
- Head of SEA (Amsterdam)
- Senior Marketing Analyst...
- Omnichannel Manager - Fashion Europe...
- Directeur Communications &...
- Studio Piraat zoekt ervaren senior...
- Brand Manager Benelux (Harderwijk)
- E-businessmanager (Amsterdam)
- Formulemanager Front Office (Zwolle)
- Manager Channelmanagement FBTO...
Laatste Nieuws
- Verstappen, Ricciardo en Coulthard... 19-04-2018
- Roompot blijft hoofdsponsor... 19-04-2018
- Peugeot steunt nieuwe tennisgeneratie19-04-2018
- Zlatan Ibrahimovic WK-boegbeeld Visa18-04-2018
- Viktor&Rolf ontwerpen betaalpas voor... 17-04-2018
- Simon Lévelt sponsor Van Gogh Museum13-04-2018
MarketingTribune Events
- 17mei 2018
Nationaal Customer Contact Congres
- 21jun 2018
NIMA Marketing Day
- 11sep 2018
Influencer Marketing Event