Hans Anders contentpartner van Mannen van Mars
- Sponsoring
- 12 feb 2018 @ 10:47
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - PartnershipBioscoopContentCampagnes
- 12 feb 2018 @ 10:47
- Jeroen Mirck
Initiative Tomorrow heeft voor Hans Anders een content-partnership ontwikkeld met de film ‘Mannen van Mars’. In deze speelfilm worden veertigers uitgenodigd om hun dilemma’s te omarmen.
De veertig passeren is lastig. Het buikje gaat niet meer weg, de haarlijn trekt langzaam terug en dan zijn er die ellendige kleine lettertjes die je niet meer kan lezen. Je moet eigenlijk aan de leesbril. Maar die leesbril betekent toegeven dat je ouder wordt. Daar gaat de nieuwe Nederlandse komedie van Johan Nijenhuis over.
Voor Hans Anders is deze doelgroep van groot belang. Een leesbril is voor een groot gedeelte van de bevolking het moment waarop ze de wereld van de opticien instappen. Maar vrijwel iedereen doet dat jaren te laat. Sommigen uit ijdelheid, anderen vanwege de angst om ouder te worden. Maar naast dat dat onhandig is, is het ook nog eens slecht voor je ogen.
Filmcampagne
Rian van Koulil, marketingmanager van Hans Anders: 'In de samenwerking met Mannen van Mars laat Hans Anders zien dat het omarmen van je veertigersdilemma’s bevrijdend werkt. Deze multimediale campagne moet veertigers met leesproblemen aanzetten tot het doen van een goede oogmeting bij Hans Anders. Een gratis oogmeting maken we extra leuk, door onze klanten tijdens de campagne te stimuleren met passende prijzen. Zo maken mannen die een oogmeting laten doen maken kans op kaarten voor de film of …. een dagje rijden in een rode sportwagen.'
De film ‘Mannen van Mars’ gaat 8 maart in première.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing