Max Verstappen in commercial voor Jumbo Racedagen

Max Verstappen in commercial voor Jumbo Racedagen
  • Sponsoring
  • 24 apr 2018 @ 11:05
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommercialsCampagnesEndorsementSponsoring

Autocoureur Max Verstappen speelt vanaf deze week weer de hoofdrol in een commercial van Jumbo. Onderwerp is uiteraard zijn deelname aan de Jumbo Racedagen.

Klanten van Jumbo kunnen vanaf 25 april bij aankoop van diverse actieproducten gratis duinkaarten krijgen voor dit grootste familie race-evenement van Nederland. De Jumbo Racedagen vinden dit jaar voor de derde keer plaats op eerste en tweede Pinksterdag op het circuit van Zandvoort. Vorig jaar trok het evenement ruim 100.000 bezoekers.

Jumbo is ruim zes jaar sponsor van Max Verstappen. Afgelopen twee jaar speelde de coureur al een hoofdrol in de campagnes van Jumbo. Zo was de spaaractie een groot succes waarbij klanten een 'limited edition'-model auto van Verstappens F1-bolide konden sparen.

Frits van Eerd, CEO van Jumbo, over de nieuwe campagne met Verstappen: 'We zijn erg trots op Max en weten dat heel veel klanten dat ook zijn. Met deze actie maken we de Formule 1 en Max toegankelijk voor een breed publiek.'



Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken