PSV strikt GoodHabitz als rugsponsor

PSV strikt GoodHabitz als rugsponsor
  • Sponsoring
  • 5 apr 2018 @ 13:24
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkPartnershipSponsorshipVoetbal

GoodHabitz tekent een vierjarig contract als partner van PSV. De marktleider in Nederland op het gebied van online trainingen start vanaf komende zomer met één seizoen als rugsponsor.

'GoodHabitz is een innovatief, snelgroeiend, echt Eindhovens bedrijf met de ambitie om internationaal nog meer expansie te realiseren. Een perfecte match voor ons', reageert commercieel directeur Frans Janssen van PSV.

Sinds 2015 is GoodHabitz lid van de Business Club van PSV en het personeel van de club maakt gebruik van de online trainingsmodules die GoodHabitz aanbiedt. Met de promotie binnen de sponsorpiramide is een marktconform bedrag gemoeid, dat kan oplopen door middel van prestatiebonussen. 'Met dit contract realiseren we ons doel om de commerciële waarde van het PSV-shirt significant te verhogen', aldus Janssen.

Upgrade voor PSV én Goodhabitz

Algemeen directeur Maarten Franken van GoodHabitz legt zijn perspectief uit. 'Wij kiezen voor deze upgrade, omdat wij PSV zien als een ideale partner om onze nationale positie te verstevigen en onze internationale ambities verder vorm te geven.'

'Door de veranderingen in de samenwerking met Energiedirect.nl - zij verhuizen per 1 juli 2019 van de borst naar de rug van ons shirt - kunnen we het partnership met GoodHabitz een geweldige kickstart geven', vervolgt Frans Janssen. 'Dat GoodHabitz deze kans pakt, geeft aan hoe betrokken zij zich bij PSV voelen.' Maarten Franken deelt die conclusie. 'In onze ogen is het een unieke mogelijkheid die we met beide handen hebben aangegrepen.'

Ruud van Nistelrooy

De samenwerking tussen PSV en GoodHabitz kent een bijzonder onderdeel. PSV-icoon Ruud van Nistelrooy gaat zich een aantal keren inzetten voor GoodHabitz. 'Daar ben ik erg trots op', zegt Franken. 'Wij zijn actief in landen waar Ruud, net als in Nederland, een legende is. Dat hij zich aan dit partnership wil verbinden heeft voor ons absolute meerwaarde.'

De voormalig topschutter, actief als assistent-trainer bij het eerste elftal en in de jeugdopleiding van PSV, duidt zijn commitment als volgt. 'Het is tweeledig: ik kan PSV helpen en ik heb een goed gevoel bij GoodHabitz. Daarom ben ik aangehaakt.'

Wat voor bedrijf is GoodHabitz?

De rol als “Educatiepartner van PSV” is GoodHabitz op het lijf geschreven. GoodHabitz is marktleider in Nederland in online learning en ziet het leven als één groot leerproces. Als je leert, zit je lekkerder in je vel en voel je je fijner, succesvoller en gelukkiger.

De aanpak van GoodHabitz is uniek; klanten krijgen voor hun totale personeelsbestand toegang tot de uitgebreide bibliotheek vol uiteenlopende trainingen. Van Office tot persoonlijke effectiviteit en van positieve psychologie tot communicatie. Zo kan iedereen, in iedere organisatie zich ontwikkelen. GoodHabitz maakt die ontwikkeling zo leuk en laagdrempelig mogelijk.

Die aanpak werkt. In een tijdsbestek van zes jaar zijn 500 grote en middelgrote organisaties klant geworden, waaronder KLM, NS, Ziggo, PostNL, USG People, ABN AMRO, DAF en vele (semi)overheidsinstellingen. GoodHabitz heeft al een bereik van ruim 1 miljoen cursisten opgebouwd. Met het partnership met PSV heeft GoodHabitz het doel nóg meer mensen aan het leren te krijgen.

Inmiddels is GoodHabitz aan een internationale expansie begonnen. In 2017 zijn kantoren geopend in Engeland en Duitsland. In 2018 volgen België, Frankrijk, Oostenrijk en Spanje. Alle trainingen worden momenteel in acht talen vertaald. Het is de ambitie om in 2020 10 miljoen mensen in Europa aan het leren te hebben.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken