Lexus introduceert nieuwe LBX met tijdelijke showroom P.C. Hooftstraat
- Algemeen
- 26 apr 2024 @ 13:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 apr 2024 @ 13:30
- Michiel van Zaane
Het winkelpubliek in de Amsterdamse P.C. Hooftstraat kon afgelopen week in een tijdelijke showroom de nieuwe Lexus LBX bekijken. Lexus parkeerde de showroom vlak voor de meest luxueuze winkelpanden van Nederland.
Op een parkeerplaats werd een complete tijdelijke showroom opgebouwd rond de nieuwe Lexus LBX. Voorbijgangers konden direct plaatsnemen in de nieuwe LBX, de materialen bekijken en het infotainmentsysteem uitproberen. En misschien wel net zo belangrijk: er was uitstekende koffie.
De showroom wordt binnenkort in een andere bekende winkelstraat geparkeerd, om ook daar het winkelpubliek kennis te laten maken met de nieuwe Lexus LBX. Geïnteresseerden kunnen ter plekke meer informatie krijgen over de auto en worden voor proefritten doorverwezen naar de échte showrooms door heel Nederland.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- NS lift mee met songfestival met oproep internationale reizigers
- ID&T Group en Unilever breiden samenwerking in experience...
- Bezint eer ge begint
- Toyota Nederland start wervingscampagne 'De snelste...
- Uefa lanceert #LightYourFire-campagne met song ‘Fire’
- Etos herinnert iedereen aan Moederdag tijdens voetbal
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing