Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine ondernemers bereiken

Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine ondernemers bereiken
  • Bureaus
  • 5 apr 2024 @ 13:10
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Odido Business, de B2B-tak van telecomprovider Odido, lanceert deze week haar campagne gericht op ondernemers: ‘Hoe groot je bedrijf ook is, of wordt.’ De campagne moet de merkbekendheid van Odido Business in de B2B-markt versterken.

In de campagne, ontwikkeld samen met creative agency TBWA\Neboko, wordt het misbaksel van influencer ShantiBakt1986, 'CubeCakes', ineens een online sensatie wordt en uitgroeit tot een steeds groter wordend bedrijf. Zo laat Odido Business zien dat connectiviteit in dienst staat van de ondernemer, in welke groeifase dan ook.

De campagne wordt uitgerold via een dynamische onlinestrategie, inclusief OLV, actieve sociale mediacampagnes op platforms zoals LinkedIn, Instagram, Facebook en TikTok, een specifiek ontworpen landing page en diverse display advertising methodes.

Margaret Kreuger, Manager Brand and Customer Communication Odido: ‘We willen een duidelijk signaal afgeven aan ondernemend Nederland: wij staan klaar voor jou, ongeacht de grootte van je bedrijf. We stappen af van de technische clichés die vaak voorkomen in B2B-marketing en kiezen voor een menselijke benadering.’

Chris Krabbendam, Senior Creative bij TBWA\Neboko: ‘We zien overal om ons heen dat je met de schijnbaar kleinste ideeën in no-time toch heel groot kunt worden. Dan is het fijn om te weten dat Odido Business met je meegroeit en mogelijkheden ziet.’

Credits:
Bureau: TBWA\Neboko
Productie: Pink Rabbit
Regie: Teddy Cherim
Offline Edit: MRTN
VFX/Online: Lise Prud’Homme



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken