ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
- Bureaus
- 4 apr 2024 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingcommunicatieMarktwerkingMarketing
- 4 apr 2024 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
De krapte op de arbeidsmarkt laat ook ProRail niet ongemoeid. Na een aanbesteding met meerdere partijen heeft ProRail MediaMonks aangesteld als partner voor haar arbeidsmarktcommunicatie voor een periode van drie tot zes jaar.
Om een soepele doorstroming van het treinverkeer te kunnen verzorgen, stelt ProRail de komende jaren voor de uitdaging te staan om nieuwe medewerkers aan te trekken. Van treinverkeersleiders tot elektrotechnici en van ICT-architecten tot technisch projectleiders.
Samen met Marion de Vries van Employer Brand Builders zal MediaMonks ProRail voortaan ondersteunen bij diverse vraagstukken, variërend van het bouwen van een sterk employer brand tot het direct werven voor concrete vacatures. MediaMonks neemt tijdens de ontwikkeling van de campagnes alle aspecten voor zijn rekening. Van strategie tot creatie en van conceptontwikkeling tot productie.
Het digitale bureau heeft een langdurige relatie met ProRail en was ook verantwoordelijk voor campagnes om de veiligheid op en om het spoor te verbeteren. Recent ontwikkelde MediaMonks nog de campagne 'Model Crashes' om beroepschauffeurs bewust te maken van de gevaren rondom spoorwegovergangen.
Tim Burggraaf, Manager Recruitment en Arbeidsmarktbenadering van ProRail, vertelt: 'Het is voor ProRail enorm belangrijk om ons werkgeversimago te versterken. Om de groeiende vraag naar vervoer per spoor mogelijk te maken, hebben wij nu en in de toekomst een grote wervingsopgave. Wij zijn daarom verheugd om onze samenwerking met MediaMonks voort te zetten. MediaMonks is niet alleen een uitstekende creatieve partner, maar we waarderen ook hun strategische kwaliteiten, gevoed vanuit de gedragswetenschappen.'
Vanessa Hofland, Managing Director Nederland van MediaMonks, voegt toe: 'Geweldig dat we na de veiligheidscampagnes nu ook invulling mogen geven aan het werkgeversmerk van ProRail. Dankzij onze eerdere samenwerking begrijpen we de organisatie goed en we kijken ernaar uit om onze samenwerking verder uit te bouwen.'
(PvWK, foto: Charles Forerunner / Unsplash)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
Laatste Nieuws
- Holland Festival gaat voor... 29-04-2024
- Vredestein lanceert 'beestachtige'... 29-04-2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag... 28-04-2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing