Snickers en Noa Lang maken en vragen aandacht voor fouten

Snickers en Noa Lang maken en vragen aandacht voor fouten
  • Content
  • 9 apr 2024 @ 08:23
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Noa Lang heeft, in opdracht van Snickers, een muurschildering gemaakt bij het Philips Stadion in Eindhoven. Jammer van de opvallende spelfout in de schildering. Of niet?

De voornaam van Lang verkeerd stond geschreven: Noah in plaats van Noa. De spelfout is met opzet gemaakt door Snickers, onderdeel van Mars Inc. Het merk lanceert deze week een campagne in voetbal waarin rookie mistakes (beginnersfouten) worden gevierd. Een blunder is snel gemaakt en de beste manier om daarmee om te gaan is volgens Snickers om je niet te schamen, maar het te delen en er juist om te lachen.

De fout is maandag 9 april persoonlijk hersteld door Noa Lang, die met een spuitbus de ‘h’ weg spoot. Lang: ’Laten we onszelf vooral niet te serieus nemen, iedereen maakt fouten en daar leer je juist van. Ik vind het tof dat Snickers mensen oproept rookie mistakes te vieren en ben daarom trots dat ik het Nederlandse gezicht ben voor deze Snickers-campagne.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken