Ziekenhuis lanceert wervingscampagne 'De baan van je leven'
- Content
- 12 apr 2024 @ 13:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 12 apr 2024 @ 13:30
- Michiel van Zaane
Het Reinier de Graaf ziekenhuis in Delft heeft de campagne ‘De baan van je leven’ gelanceerd met als doel nieuwe collega’s aan te trekken. De campagne draagt uit dat medewerkers van het ziekenhuis Graaf op de eerste plaats staan.
Eigen medewerkers spelen de hoofdrol in de campagne. In een film en andere online uitingen brengen zij met pakkende statements over het voetlicht waarom zij bewust kozen voor Reinier de Graaf en op welke manier hun werk voldoening geeft. ‘Aan je droombaan kun je werken’ is zo’n statement dat de werkcultuur bij ons ziekenhuis onderschrijft. Obstetrieverpleegkundige Milou Snijders legt uit: ‘Eigen inbreng is een belangrijke kernwaarde in ons ziekenhuis. Dat merk ik doordat er wordt geluisterd naar mijn ideeën en ik zeggenschap heb over mijn vak. Ik vind de kraam- en verloskundeafdeling de leukste afdeling om te werken. Door de eigen regie die ik ervaar, heb ik mijn droombaan gecreëerd.’
Tekort zorgpersoneel
Net zoals alle andere zorginstellingen in Nederland, kampen we met een enorme krapte aan personeel en de zorgvraag die op ons afkomt wordt door de vergrijzing steeds groter. Carina Hilders, bestuursvoorzitter van Reinier de Graaf: ‘‘De baan van je leven’ is meer dan een motto. Het is onze belofte aan huidige en nieuwe medewerkers. Om onze zorg toegankelijk te houden, investeren we in het gezond houden van onze medewerkers en aantrekken van nieuwe gemotiveerde medewerkers. Deze tijd vraagt om een nieuwe manier van werven. We moeten nog meer naar de mens kijken, dan naar openstaande vacatures. Wie ben jij, waar word jij blij van, waar liggen jouw talenten en hoe kunnen wij als werkgever meedenken naar een passende functie voor jou? Deze manier van (om)denken is nodig om het werk in de zorg aantrekkelijk te houden, ook voor jonge professionals.’
De campagne werd officieel afgetrapt met een inspiratiesessie voor medewerkers en de onthulling van billboards.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing