DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven: BusinessWise

DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven: BusinessWise
  • Media
  • 18 apr 2024 @ 10:23
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

DPG Media lanceert vandaag BusinessWise, een nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven dat actualiteit met persoonlijke ontwikkeling combineert. Daarnaast duiden experts uit het bedrijfsleven het nieuws. BusinessWise zet daarbij vooral in op audio en video.

De lancering van BusinessWise is een aanvulling op het zakelijke portfolio van DPG Media, waar De Ondernemer ook onderdeel van is. BusinessWise is ontstaan uit de overtuiging dat succesvolle bedrijfsvoering begint bij de ontwikkeling van mensen, van zowel hun professionele als persoonlijke capaciteiten. Het nieuwe online platform speelt daar op in - ook via social media en podcast- en videokanalen - met dagelijks wisselende, actuele zakelijke inzichten en praktische adviezen.

C-level executives, thought leaders, economen, tal van ervaringsdeskundigen uit het bedrijfsleven en andere organisaties zijn bij BusinessWise betrokken. Roelof Hemmen, Gerben van Driel en Anne-Marie Fokkens zijn ‘de gezichten’. Er is dagelijks nieuwe, veelal korte, behapbare audio- en videocontent, wekelijks is er onder meer Studio BusinessWise (video) rondom een actueel thema en BusinessWise Experts (online radio) over nieuwe ideeën, methoden of processen die positieve veranderingen teweegbrengen. 

Robert van den Ham (Director Content & Creatie) en Thijs van der Zande (Commercieel Manager) zijn twee van de bedenkers van BusinessWise: ‘Ons doel is een sterk mediaplatform ontwikkelen waar professionals zich kunnen verbinden, leren en groeien, terwijl ze tegelijkertijd up-to-date blijven met de laatste ontwikkelingen in hun vakgebied”. Ze richten zich op de brede laag mensen ‘tegen C-level’ aan bij grootzakelijke ondernemingen en breder: op iedereen met de ambitie meer te halen uit zijn werk. ,,Met onze onderscheidende contentstrategie, tone of voice en keuze voor mediatypes als audio en video gaan we binnen zakelijke media een nieuwe standaard zetten. Stap een hebben we vandaag gezet.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken