Ken je klant. Verbeter je omzet

Ken je klant. Verbeter je omzet
  • Whitepaper
  • 6 dec 2022 @ 10:20
  • 6 dec 2022 @ 10:20

Ontdek hoe fashionwinkel DIDI succesvol een CDP wist in te zetten voor haar online winkels.

De versnelde digitalisering raakt alle retailers en ze verandert de manier waarop ondernemingen hun geld verdienen.

Betere klantervaringen in de gehele customer journey dankzij een effectievere inzet van klantdata. EffectiveProfiles helpt je elk contactmoment effectief te personaliseren.

Didi koos ervoor om een Customer Data Platform (CDP) in te zetten. In 10 learnings legt commercieel directeur Paul de Vries uit welke meerwaarde een CDP kan bieden aan fashionbedrijven, waarom DIDI voor de oplossing van EffectiveProfiles heeft gekozen en welke vruchten het bedrijf daar nu al van plukt.

Gratis whitepaper downloaden

 

 

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven