[NMD18] Waar gaat trendwatcher Mabel Nummerdor naar toe op de dag der dagen?
- Algemeen
- 9 mei 2018 @ 08:51
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Evenement
- 9 mei 2018 @ 08:51
- Nanny Kuilboer
Nog 6 weken tot Nima Marketing Day editie 2018 op donderdag 21 juni in DeFabrique in Utrecht. MarketingTribune vroeg Mabel Nummerdor, trendwatcher en mede-auteur Holy Fuck: op expeditie naar de toekomst van seks, haar favoriete sessies met ons te delen.
1) Edding – Vincent Boone
Die stiften die iedereen kent, maar wat weten we nou eigenlijk over het merk en toch hebben ze een mega monopolie positie! Vind ik een mega mysterieuze gig!
2) Peijnenburg – Pleuni van Kessel
3) Grant Thornton - Lotte Enting
NU komt de feminist in mij aan bod. Als spreker is het eerder regel dan uitzondering dat er niet of nauwelijks vrouwelijke sprekers op het programma staan. Ik wil de programmachef echt een compliment maken met de diversiteit aan sprekers, de balans is er behoorlijk. Deze twee vrouwen spreken mij allebei enorm aan om hun energieke persoonlijkheid. Koekenbakkers versus accountants, mooie tegenstelling.
4) Avocado Show – Ron Simpson
Ron komt met een nieuwe vestiging van Avocado Show bij mij om de hoek. Ik wil wel eens weten wat er allemaal schuil gaat achter die rijen dik voor de deur.
5) Guy van Liemt (Erasmus Universiteit - schrijver van Marketingcommunicatie in 14 stappen)
IK ben fan van Guy en hoe hij de link weet te leggen tussen de academische en de marketingwereld. Staat dus zeker op mijn lijst!
6) Libelle - Carola Maassen van den Brink
Als je het over multigeneratiemarketing hebt dan heb je het over Libelle. Hoe houd je in hemelsnaam een merk zo lang geactiveerd? Uit de erfenis van mijn oma ontving ik een tulpspeldje. Volgens mij ontving ze die ooit als 100-jarig lid.
7) Grendel Games - Tim Laning
Als er een trend is in marketing waar we op in moeten spelen dan is het wel die van de gamification. Ik kan niet wachten om hun verhaal te horen.
8) Dorito’s – Daan de Waal
Wanneer hoor je nou Pepsi Co op een congres? Heb ik nog niet zo vaak gezien. Een unicum. dus daar ben ik bij.
9) Leger des Heils – Cornel Vader
MVO MVO MVO! Wij marketeers willen toch niets liever dan zelf ook een bijdrage leveren aan een betere wereld. Deze organisatie opereert vanuit het hart, dus ik verwacht heel veel inspiratie bij Cornel.
10) Auping – Ine Stultjens
Ons boek Holy Fuck gaat over de toekomst van seks. Logisch toch dat ik wel eens een beddenfabrikant wil horen spreken.
Ook een kaartje bemachtigen voor de dag der dagen? Schrijf je hier in.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Keukenhof viert 75-jarig jubileum
- Ministerie van VWS lanceert campagne ‘Praat vandaag over morgen’
- Simavi en Earth Water lanceren Seksvrij Water
- International Advertising Association lanceert nieuw Benelux...
- Specsavers zet met campagne lokale winkeleigenaren in het...
- [branded content] De naadloze integratie van CSRD in de gehele...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing