Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group

Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
  • Bureaus
  • 27 sep 2024 @ 08:51
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Techonomy, de digitale en data dienstverlener uit Eindhoven, wordt onderdeel van The Relevance Group.

The Relevance Group is een groep van gelijksoortige bedrijven in Europa die naast een marktstrategie per land, ook overstijgend op internationale, Europese schaal werkt. Onderzoeksbureau Markteffect, eerder dit jaar onderdeel van The Relevance Group geworden, kijkt uit naar de kansen en samenwerkingen met Techonomy.

Techonomy startte acht jaar geleden als startup in de digitale & data dienstverlening gericht op bedrijven en maatschappelijke organisaties in Nederland en België. Daarbij lag de focus naar eigen zeggen ‘op kennis en technologieën die organisaties in staat stelden meer inzicht in hun markten en klanten te krijgen om van daaruit met nieuwe digitale oplossingen groei te realiseren.’  De laatste jaren behaalde Techonomy een jaarlijkse groei van 30%.

Marktonderzoeksbureau Markteffect ziet kansen met de komst van Techonomy. CEO Hesam Fahimi en CCO Boj Nefkens lichten toe: ‘Hiermee krijgt The Relevance Group in de Benelux een enorme boost.

Het biedt voor opdrachtgevers van beide bureaus veel mogelijkheden tot kruisbestuiving in de dienstverlening.

Hiermee kunnen wij onze opdrachtgevers voorzien van de juiste inzichten door kwalitatief en kwantitatief marktonderzoek, waarbij Techonomy deze inzichten kan combineren met overige bestaande data tot data-gedreven marketing- en salesstrategieën. Alles om de relevantie voor opdrachtgevers te vergroten.’

Damian François, CEO van Techonomy, is tevreden met de volgende stap van de onderneming: ‘We zijn in de afgelopen jaren een volwassen dienstverlener geworden met 65 geweldige mensen die alle denkbare expertises binnen het digitale en data domein in samenhang bij onze klanten kunnen implementeren en tot een succes kunnen maken. Dit past helemaal in de ambities van The Relevance Group om de bedrijven van elkaars kennis te laten profiteren. We zien speciaal uit naar de samenwerking met Markteffect omdat we samen onze toegevoegde waarde voor klanten in de Nederlandse en Belgische markt nog groter kunnen maken.’

Foto: Hesam Fahimi (CEO) en Boj Nefkens (CCO) van Markteffect.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken