Lindt & Sprüngli kiest voor duo-aanpak met Sunshine and Sausages en Brompton Road

- Bureaus
- 26 feb 2025 @ 18:43
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 26 feb 2025 @ 18:43
- Imke Walenberg
De Zwitserse chocolatier Lindt & Sprüngli kiest niet voor één, maar twee bureaus om zijn premium chocolademerken verder te laten groeien. Activatiebureau Sunshine and Sausages en shopper marketingbureau Brompton Road slaan de handen ineen om merkactivatie en conversie op de winkelvloer te optimaliseren.
De kracht van samenwerking
Met deze strategische samenwerking zet Lindt & Sprüngli in op een geïntegreerde aanpak waarin merkactivatie en shopper marketing elkaar versterken. "Hiermee kunnen we Lindt & Sprüngli het beste van beide werelden bieden," zegt Jeroen Huisman, partner bij Sunshine and Sausages. "Below-the-line marketing is belangrijker dan ooit. De uiteindelijke keuze wordt nog altijd voor het schap gemaakt. Daar moeten we conversie en brand equity aan elkaar koppelen."
Brompton Road richt zich op het optimaliseren van de shopper journey en conversiestimulatie, terwijl Sunshine and Sausages zich focust op merkactivatie. Samen moeten ze ervoor zorgen dat de premium chocolademerken van Lindt & Sprüngli nog beter presteren op de winkelvloer.
Geen toevalstreffer
Volgens Lieke Spapens, founder van Brompton Road, is deze samenwerking een logische stap. "We zijn al jaren buren en kennen elkaars kwaliteiten. Dit is geen toevalstreffer, maar een bewuste keuze om Lindt & Sprüngli maximaal te ondersteunen. Door onze expertises te combineren, kunnen we impactvolle campagnes creëren die de consument écht bereiken en activeren."
Met deze duo-aanpak wil Lindt & Sprüngli niet alleen de zichtbaarheid van zijn merken vergroten, maar ook de daadwerkelijke conversie op de winkelvloer naar een hoger niveau tillen.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Crocodile Agency aan de slag voor Pladis
- Europese introductiecampagne Mitsubishi Outlander PHEV Life Is...
- Optimel introduceert nieuwe Probiotica-lijn met uitgebreide...
- HG kiest team5pm als nieuw social media bureau
- Simyo lanceert nieuwe campagne 'Op die fiets!'
- Rien van Beemen (Mediahuis): ‘Adverteerders en mediabureaus...
Laatste Nieuws
- Robijn breidt samenwerking met... 27-02-2025
- Verhalen met emotie, maar zonder... 27-02-2025
- Lindt & Sprüngli kiest voor... 26-02-2025
- Tony’s Chocolonely kiest Mediaplus... 26-02-2025
- Vastgoed Nederland introduceert... 26-02-2025
- Boldking kiest Zuiver Media als... 25-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day