Hardt Hyperloop en Counter Content slaan handen ineen

Hardt Hyperloop en Counter Content slaan handen ineen
  • Content
  • 8 mei 2018 @ 10:10
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Content

Het contentmarketingbureau uit Zaandam gaat de start-up uit Delft ondersteunen bij pr-activiteiten om zodoende meer zichtbaarheid in het bedrijfsleven te creëren.

Hardt Hyperloop is een Nederlandse start-up die de hyperloop in Europa ontwikkelt. Hardt werkt samen met de overheid naar een testfaciliteit in Flevoland toe.

Raymond Bresching van Counter Content laat weten: 'Hardt is een jonge club met grenzeloze ambities. Bijzonder om onderdeel te mogen zijn van dit prestigieuze project.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken