Peter Heshof

Peter Heshof
Werkt bij: BLOOM
Functie: strateeg & tijdgeest-watcher, oprichter BLOOM

Biografie Peter Heshof is tijdgeestwatcher, merkstrateeg en oprichter van trend en marketing buro BLOOM.

BLOOM helpt merken relevant te blijven vanuit inzicht in trends en klantbehoeften en houdt zich bezig met merkpositionering, communicatie en innovatievragen. BLOOM is verkozen tot het beste Trend Implementation Agency en werkt onder meer voor merken van Unilever, Friesland Campina, Heinz, Master Blenders, Ahold, Hema, Ymere, Achmea en Rabobank.

Naast zijn werkzaamheden bij BLOOM geeft Peter regelmatig tijdgeesttrendlezingen en is hij gastdocent bij onder andere SecondSight en Focus Conferences.

Twitter: @peterheshof

Recente artikelen van Peter Heshof

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken