Lang leve de gentech in food!

Lang leve de gentech in food!
  • Food-en-retail
  • 15 mrt 2018 @ 11:28
  • Link
  • Gastblogger
    Gastblogger

    Gastauteur
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Vergeet biologisch en lokaal geproduceerd voedsel. Je doet er veel beter aan de technologie te omarmen: bloedende sojaburgers zijn de toekomst, stelt foodexpert Joël Broekaert.

We willen niets liever dan ‘het anders doen’ als het op eetpatronen aankomt, getuige de stortvloed aan voedselrages die elkaar in rap tempo opvolgen, de ene nog van-de-pot-gerukter dan de andere. Laatste gekkigheidje: from the producers that brought you RAW and PALEO, the latest totally irrational food craze… RAW WATER. In California betalen mensen 37 dollar voor Live Water, negenenhalve liter onbehandeld water. Geen toevoegingen, niet gefilterd, ongesteriliseerd water. Helemaal natuurlijk. En bijna zes keer zo duur als benzine in Amerika.

De flapdrol die dit spul verkoopt, is knettergek.

Lees hier verder

(bron: VN)
 

Beeld varen boven: Pandu Ior op Unsplashed

Gastblogger

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken