Mediahuis: lancering Mediahuis Raakt

Mediahuis: lancering Mediahuis Raakt
  • Media
  • 10 dec 2024 @ 08:31
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Mediahuis viert een dubbel hoogtepunt: de lancering van haar nieuwe positionering, propositie en huisstijl onder de naam Mediahuis Raakt en de komst van Mediahuis Radio met de omarming van haar merken.

De nieuwe koers werd bekendgemaakt tijdens een event in Amsterdam en markeerde aldus Mediahuis ‘een belangrijk nieuw hoofdstuk voor de mediagroep.’

‘Deze avond stond symbool voor alles wat Mediahuis vandaag de dag vertegenwoordigt: een krachtige, vernieuwde organisatie die woorden, geluid en beeld écht laat binnenkomen,’ zegt Boaz Shkolnik, directeur B2B bij Mediahuis. ‘We hebben niet alleen een nieuw verhaal te vertellen, maar ook een heldere koers waarin al onze onderdelen samenkomen – van Mediahuis Radio tot Mediahuis Noord en Mediahuis Limburg.’

Met de introductie van Mediahuis Raakt treedt Mediahuis naar buiten als één merk, waarin al haar mediakanalen samenkomen. De vernieuwde crossmediale propositie biedt adverteerders eenvoudiger en effectiever de mogelijkheid om hun campagnes te realiseren via print, radio, podcasts en digitale media.

De lancering van Mediahuis Raakt valt samen met de recente toevoeging van Mediahuis Radio, inclusief de merken zoals Radio Veronica, en de voltooiing van de samensmelting van Mediahuis Noord, Mediahuis Limburg en Mediahuis Nederland. Waar Mediahuis eerder opereerde als afzonderlijke entiteiten, brengt deze nieuwe structuur alles samen onder één dak. Hierdoor hebben adverteerders nu één aanspreekpunt en kunnen campagnes volgens het mediaconcern ‘nog efficiënter worden uitgerold.’

Shkolnik: ‘Met een uitgebreid portfolio, waaronder De Telegraaf, Radio Veronica, Dumpert en De Limburger, is Mediahuis klaar om met een uniforme strategie impact te maken. De combinatie van krachtige merken zorgt ervoor dat verschillende kanalen elkaar versterken en adverteerders een naadloze manier krijgen om impactvolle crossmediale campagnes te realiseren – Mediahuis Raakt doet precies wat het belooft.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken