Telfort blijft mensen verbinden op Buurtcamping
- Sponsoring
- 16 mei 2018 @ 09:32
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - StorytellingEvenementMaatschappijMobile
- 16 mei 2018 @ 09:32
- Redactie Sponsoring
Op De Buurtcamping ontmoet je elkaar zonder internet of sociale media. Deze zomer worden circa 19 parken in Nederland omgetoverd tot Buurtcamping. Ook dit jaar werkt Stichting De Buurtcamping weer samen met Telfort om bijzondere ontmoetingen tussen mensen mogelijk te maken.
Na een succesvolle samenwerking in 2017 is Telfort ook dit jaar weer te vinden op De Buurtcampings door heel Nederland. Van Groningen tot Tilburg en van Den Haag tot Nijmegen; overal komen buren bij elkaar tijdens een ontspannende vakantie in eigen park.
‘Bij Telfort vinden we het belangrijk dat iedereen mee kan doen en kan genieten', zegt Telfort-directeur Geertje Spanjaard. 'Zo geeft ex-miljonair Hans in zijn vlogs tips om te genieten zonder teveel te betalen. Het initiatief van De Buurtcamping sluit heel goed aan bij deze overtuiging. Iedereen uit de buurt is welkom en iedereen mag meegenieten. Telfort snapt dat internet en social media belangrijk zijn in ons dagelijks leven. Toch vinden we het belangrijk om soms ook offline te zijn en ‘live’ in contact te staan met je omgeving en je buurtgenoten. Daarom vinden we de buurtcamping een leuk en belangrijk initiatief dat we graag ondersteunen.’
Ontmoetingen buiten je bubbel
De Telfort-tent wordt op elke Buurtcamping een ontmoetingsplek waar buurtbewoners ook buiten de eigen ‘bubbel’ mensen kunnen ontmoeten. Zo leerde elke kampeerder in 2017 gemiddeld 11 nieuwe mensen kennen, waarvan ze 86% in het dagelijks leven niet snel zouden ontmoeten.
In 2013 begon De Buurtcamping met één camping van initiatiefnemer Roderik Schaepman. Inmiddels is de stichting uitgegroeid naar 19 campings door heel Nederland. Een weekend lang wordt ieder park een gezellige camping, bewoond door alle mensen die de buurt rijk is: van yuppen tot daklozen, van muurbloempjes tot druktemakers en van zuigelingen tot senioren.
Op De Buurtcamping is éénderde van de tentplekken voor betalende buren, éénderde voor vrijwilligers en éénderde voor gezinnen die om financiële redenen niet op vakantie kunnen. Waar je ook vandaan komt; op De Buurtcamping ben je de hele dag heerlijk buiten en is iedereen gelijk. ‘Met die pleerol onder de arm zien we er per slot van rekening allemaal even knullig uit. Door samen de camping op te bouwen of een potje te badmintonnen, leren buurtbewoners elkaar tijdens een ontspannen vakantie beter kennen’, aldus Schaepman.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing