Eredivisie wordt VriendenLoterij Eredivisie
- Sponsoring
- 10 dec 2024 @ 09:44
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 dec 2024 @ 09:44
- Sjaak Hoogkamer
De Eredivisie heet bij aanvang van seizoen 2025/‘26 de VriendenLoterij Eredivisie.
Naast maatschappelijk partner wordt de VriendenLoterij officiële naamgever van de competitie. In alle uitingen wordt de competitie vanaf dan de VriendenLoterij Eredivisie. De nieuwe samenwerking loopt tot en met 30 juni 2029. De Eredivisie en de VriendenLoterij zijn al sinds 2005 nauw aan elkaar verbonden en breiden dus na exact 20 jaar hun succesvolle partnership verder uit.
Jan de Jong, directeur Eredivisie CV: ‘Alle 18 clubs zijn zeer blij met deze samenwerking. Het helpt hen niet alleen bij het realiseren van hun sportieve doelstellingen, maar daarnaast zijn alle clubs zeer actief met maatschappelijke projecten. Wat helaas vaak nog onderbelicht blijft, en daar kun je natuurlijk geen betere partner aan je zijde hebben dan de VriendenLoterij.
Voor de Eredivisie CV is dit een mijlpaal in haar bestaan, het betreft hier een van de mooiste sponsordeals ooit in Nederland.
Wij zullen er alles aan doen om dit tot een gezamenlijk succes te maken. De VriendenLoterij Eredivisie gaat veel meer zijn dan alleen een naam.’
Lydi Siebers, Managing Director VriendenLoterij: ‘We zijn al 20 jaar enthousiast partner van elkaar en wij kunnen niet wachten om te zien wat we samen nog meer kunnen bereiken.
De versterking van dit partnership met de belangrijkste voetbalcompetitie van Nederland is voor ons fantastisch.
De VriendenLoterij en de Eredivisie zetten zich samen met de 18 clubs in om iedere dag een positieve impact op de maatschappij te maken door te werken aan een gezondere, inclusievere en sterkere samenleving. Zo zijn wij als loterij nog zichtbaarder als maatschappelijk partner van de sport, zowel landelijk als lokaal.’
20-jarige samenwerking
De VriendenLoterij is al vanaf 2005 aan de Eredivisie verbonden als maatschappelijk partner en is daarmee een van de langstlopende samenwerkingen in het Nederlandse betaald voetbal. Binnen de samenwerking staan al vanaf dag één de maatschappelijke activiteiten en de ontwikkeling van jeugd centraal.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Energiedirect en PSV brengen negende... 10-12-2024
- Eredivisie wordt VriendenLoterij... 10-12-2024
- Gehandicaptensport blij met donatie... 06-12-2024
- Voetbalcoach Jurgen Klopp... 05-12-2024
- Rijksmuseum lanceert Collectie Online28-11-2024
- Chocomel officieel eventpartner... 22-11-2024