Realityprogramma Het Blok en Praxis bundelen krachten
- Content
- 23 apr 2024 @ 08:22
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 apr 2024 @ 08:22
- Michiel van Zaane
Realityprogramma Het Blok, waarin koppels een bouwval ombouwen tot een duurzaam appartement, is terug op televisie. Bouwmarkt Praxis is partner van de serie.
Na een afwezigheid van dertien jaar maakt Het Blok een comeback. In het programma gaan vier koppels de uitdaging aan om hun eigen bouwval om te toveren tot duurzame appartementen, met behulp van Praxis. De renovaties vinden plaats over een periode van zeven weken, en aan het einde worden de verbouwde appartementen verkocht. Het winnende koppel, met de hoogste overwaarde, wordt beloond met een geldprijs van 100.000 euro.
UM ontwikkelde in samenwerking met Talpa Network en Alfred International de contentstrategie en invulling. ‘Het partnerschap tussen Praxis en Het Blok is een perfecte match,’ zegt Head of Brand Praxis, Floor Barger. ‘We creëren synergie in het juiste umfeld, waarbij we kijkers op een organische en effectieve manier inspireren en motiveren om zelf aan de slag te gaan met het verduurzamen van hun woning. Dit partnerschap biedt ons een unieke kans om onze rol als bouwmarkt die je ook helpt bij het verduurzamen van je woning te benadrukken.’
Creative media-consultant UM, AJ Steendam voegt hieraan toe: ‘Bij UM geloven we sterk in de kracht van creatieve media en waardevolle connecties voor onze merken. Deze samenwerking tussen Praxis en Het Blok is daar een perfect voorbeeld van. Het Blok is binnen het klus-umfeld de perfecte partner om de doelstellingen van Praxis te realiseren.’
Met 35 afleveringen biedt Het Blok een uitgebreid platform om consumenten te inspireren. Parxis wil zich in die afleveringen positioneren als de behulpzame bouwmarkt met expertise op het gebied van verduurzamen. Door het verduurzamen van woningen als verhaallijn door de afleveringen van Het Blok te verweven, wil Praxis deze rol claimen. De samenwerking met het Blok biedt niet alleen exposure op televisie maar opent ook de deur naar diverse mogelijkheden om de content te gebruiken op de eigen kanalen van Praxis.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- koppels
- verbouwen
- Talpa Network
- bouwval
- Praxis
- UM
- Alfred International
- duurzaam
- Het Blok
- realityprogramma
- geldprijs
- klussen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Campagne “Doe ff lekker niet” leert jongeren geen schulden te...
- Campagne tegen MS laat de ziekte door kinderogen zien
- Grote AR-activatie voor 'Kingdom of the Planet of the Apes'
- Wervingscampagne zet in op mooie kanten openbaar vervoer
- ABN Amro en Straat ontwerpen postzegel tegen fraude
- Plastic Soup Foundation lanceert AI-campagnefilm 'Life of...
Laatste Nieuws
- Plastic Soup Foundation lanceert... 17-05-2024
- Wervingscampagne zet in op mooie... 16-05-2024
- ABN Amro en Straat ontwerpen... 16-05-2024
- Campagne “Doe ff lekker niet” leert... 15-05-2024
- Campagne tegen MS laat de ziekte... 15-05-2024
- Grote AR-activatie voor 'Kingdom of... 14-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing