MarketingTribune - meer over marketing
MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en -managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs.
Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
De website van MarketingTribune biedt naast algemeen nieuws ook specifieke nieuwsberichten en achtergronden op de deelgebieden B2B, Food en Retail, Media, Contentmarketing, Sponsoring, Online Marketing, Design en Bureaus.
De algemene MarketingTribune-nieuwsbrief verschijnt dagelijks. Bovendien verschijnt er elke woensdag een nieuwsbrief specifiek over contentmarketing. Bovendien organiseert MarketingTribune diverse kennis- en netwerkevents waarop de marketeer zijn kennis en contacten kan bijspijkeren.
Blogger worden?
Ben jij iemand die er niet voor terug deinst om zijn/haar prikkelende mening over marketing te ventileren? Bezie jij kritisch en visionair het marketingspeelveld? Word dan ook blogger bij MarketingTribune en bespreek de mogelijkheden via redactie@marketingtribune.nl
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [column] Jumbo's zoekt duidelijk de grenzen op
- Blokker failliet verklaard door Rechtbank Amsterdam
- 7 vragen aan Jojanneke Meewis van ASML over employer branding:...
- Na hoofdprijs GPCM wint Hema ook gouden Effie
- [update] Bevriezing BTW op lezen, sport en cultuur nog onzeker
- De marketingtransfers van week 46, 2024
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events