Nieuwe online minded directeur voor D-reizen

  • B2b
  • 29 jul 2014 @ 08:06
  • Link
  • Redactie B2B
    Redactie B2B

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Deze maand is Jan van de Wouw (47 jaar) aan de slag gegaan als de nieuwe directeur van D-reizen, onderdeel van de D-RT Groep. Hiervoor werkte hij onder meer als marketing manager bij BP Nederland, was hij directeur van SPORT2000 en Chief Commercial Officer bij Polare. Van de Wouw heeft als taak D-reizen verder om te vormen tot een organisatie, die nadrukkelijk inspeelt op individuele wensen van klanten, met behulp van online technologie en persoonlijke en professionele service.

De benoeming van Van de Wouw vloeit voort uit de gedragsomslag van de reisconsument en de kansen die daarbij ontstaan om hem of haar te bereiken. 'Hokjesgeest kan niet meer. Het gaat om de relationele waarde van een vakantiemerk, zowel on- als offline', aldus Van de Wouw.

'Negentig procent van de klanten begint tegenwoordig de reis met een zoektocht naar informatie op internet. Al tijdens dit oriëntatieproces willen wij met de consument in contact komen en inspelen op zijn of haar vakantiewensen. Daarnaast vormen de Persoonlijke Reisassistenten en de, overal in Nederland zichtbare, winkels de onderscheidende verbindingsfactor tussen on- én offline service. Met deze zaken zullen wij onze vaste klanten zo veel mogelijk bijstaan in het zoeken en boeken van de voor hen perfecte reis.'

Redactie B2B

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken