[interview Ondernemer 115] Frans Story - algemeen directeur van Van Boxtel hoorwinkels

22sep 201700:02
  • Food-en-retail
  • 1327 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • StorytellingWinkelenInterview

nieuws MarketingTribune prolongeert de successerie 'Ondernemer van de Week'. Als nummer 115 interviewt de redactie Food&Retail: Frans Story, algemeen directeur van Van Boxtel hoorwinkels en uit dien hoofde nauw betrokken bij de sales- en marketingactiviteiten. De markt voor hoorzorg in Nederland is bijzonder te noemen. Dit komt volgens Story met name door de grote rol van de zorgverzekeraars bij het bepalen van de prijs. En door prijsvechters die soms -naar eigen zeggen- ‘gratis’ aanbieden. Not done voor Van Boxtel. Hoe boek je dan je sales- en marketingsucces in je 64 winkels?

Jeroen van Hove en Steve Brown innoveren 180 Kingsday

21sep 201712:52
  • Bureaus
  • 4661 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclamePersonaliaInnovatieStrategie

nieuws 180 Kingsday gaat extra inzetten op data en innovatie. Om dit te bewerkstelligen heeft het reclamebureau twee experts op deze terreinen aangetrokken: Steve Brown stapt in als Content & Innovation Director, samen met de van TBWA\Helsinki afkomstige Data & Insights Strategist Jeroen van Hove.

10.000 extra kaarten voor jubileumeditie De Vrienden van Amstel 2018

21sep 201711:32
  • Algemeen
  • 5386 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Activatie

nieuws De Vrienden van Amstel LIVE! was voor 2018 - jubileumeditie - eigenlijk al uitverkocht. Door een andere decorindeling heeft het biermerk nog plek gevonden voor 10.000 extra kaarten die dinsdag a.s. in de verkoop gaan. In 2018 bestaat De Vrienden van Amstel LIVE! alweer 20 jaar.

FD lanceert Focus-app voor ambitieuze ­­professionals

21sep 201709:11
  • Media
  • 4042 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DagbladenMobileAppsUitgevers

nieuws Het FD lanceert vandaag FD Focus, een app voor ambitieuze ­­professionals. De app mikt op een doelgroep van ambitieuze, jonge professionals, die voor een vast bedrag per maand snel overzicht en toegang krijgen tot het beste van het FD met focus op technologie en innovatie.

Lancering platform Tennis.nl als aanjager van de tennissport

20sep 201714:00
  • Online
  • 7485 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Geen tag

nieuws Vandaag, 20 september 2017, lanceert de KNLTB het platform Tennis.nl. Er was tot nu toe nog geen platform om te communiceren met de grote groep Nederlanders die nog weinig bekend is met tennis als amateursport. Tennis.nl vult dit gat op en draagt bij aan de missie van de KNLTB om de rol van aanjager van de tennissport te vervullen. MarketingTribune sprak met Erik Poel, directeur van de KNLTB en Teun Verheij, Digital Director & Partner bij SportMarketing Bureau SportVibes. ‘Het platform moet het ‘zin in tennis’ gevoel oproepen bij de bezoekers en hen handvatten geven om direct de tennisbaan op te kunnen stappen.’

[GfK] Omzet retail op zondagen neemt toe

20sep 201709:17
  • Food-en-retail
  • 7926 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • KlantSalesWinkelen

nieuws GfK becijfert dat het zondagse omzetaandeel blijft toenemen, doordat huishoudens steeds vaker op die dag shoppen in de supermarkt. 70% van de huishoudens winkelt gemiddeld 9,6 keer per jaar op zondag. Het omzetaandeel die dag ligt in Nederland inmiddels op 4,8 procent, dat betekent in geld circa 1,7 miljard euro omzet.

Merk-experts Roland van Kralingen en Andy Mosmans lanceren Instituut for Branding and Business Development

20sep 201700:14
  • Bureaus
  • 8134 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenStrategieInnovatieMarketing

nieuws Het Institute for Branding and Business Developement (IBBD) opent op 26 september zijn deuren in het Baarnse kasteel Groeneveld. Het IBBD is een initiatief van Laurens Sloot, Marcel van Aalst (samen de directie van EFMI Business School), Andy Mosmans en Roland van Kralingen.

RTL Nederland neemt meerderheidsbelang in Adfactor

19sep 201712:43
  • Media
  • 14118 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisieReclameOnline advertisingZakelijk

nieuws RTL Nederland lijft Adfactor in. De broadcaster neemt een meerderheidsbelang van 60% in het digitale advertsingbureau. De samenwerking wordt per 1 oktober 2017 effectief. Adfactor blijft opereren vanuit zijn kantoor in Den Haag.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

    Alles over influencer marketing
    en duurzaam merkvertrouwen

    SCHAAL+ werft, selecteert, ontwikkelt
    en begeleidt jong digitaal talent


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Expertgroep
    Business-to-Business