Rabobank promoot duurzame food- en agrisector met crossmediale campagne en nieuw programma

17okt 201715:01
  • Food-en-retail
  • 252 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • FoodMVO

nieuws Rabobank kondigt vandaag 'Kickstart Food' aan: een driejarig programma dat volgens het merk de overgang naar een duurzame food- en agrisector gaat kickstarten. 'Met onze kennis, netwerken en financiële oplossingen zullen wij ons de komende drie jaar inzetten om onze klanten en partners te helpen hun innovatieve oplossingen op te schalen en door te ontwikkelen langs de gehele voedselwaardeketen: van veld tot vork.' Er hoort een epische lanceringsfilm bij die u hier als eerste kunt zien. Bijbehorende slogan: Only together we can grow a better world.

Hearst Magazines neemt G+J Media Nederland over

17okt 201713:46
  • Media
  • 503 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • MakersContent

nieuws Hearst is overeengekomen Gruner + Jahr Media Nederland over te nemen. G+J geeft gedrukte en digitale edities uit van mediamerken als Glamour, Vogue, National Geographic en Custom Content. Deze merken en alle andere activiteiten worden eigendom van Hearst Magazines en zullen worden uitgegeven door Hearst Netherlands, dat met merken als Cosmopolitan en Esquire 5,5 miljoen mensen bereikt.

Influencer Yara Michels hoofdredacteur Linda Meiden

17okt 201711:13
  • Media
  • 1738 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • PersonaliaJournalistiekTijdschriften

nieuws Linda Meiden, een spin-off van succestitel Linda, heeft een nieuwe hoofdredacteur: Yara Michels. Deze online influencer zit dicht op de doelgroep, maar heeft ook enige journalistieke ervaring opgedaan bij ELLE. Deze benoeming lijkt de muur te slechten tussen traditionele media en social influencers.

Steffart Buijs (Leene Communicatie): 'Een Grand Prix is een veer van de sector'

17okt 201710:26
  • Content
  • 1677 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Grand Prix Content MarketingContent

nieuws Het zal u niet ontgaan zijn: de genomineerden voor de Grand Prix Content Marketing zijn bekend. En dat betekent ook dat de uitreikingsavond niet meer lang op zich laat wachten: op donderdag 16 november is het zover, in DeFabrique te Utrecht. Een van 'de vrienden' van de GPCM is Leene Communicatie, we maken vast de balans op met directeur Steffart Buijs.

Waarom losse flodders niet werken en contentformats wel

17okt 201709:49
  • Content
  • 1555 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • StrategieContent

weblog Een van de lastigste opgaven voor een contentmarketeer lijkt het bedenken van nieuwe, relevante en verrassende content. Merken worstelen met de productie van content. De rode draad ontbreekt waardoor er een onsamenhangend geheel van 'uitzendingen' ontstaat. Een beetje van alles wat: soms leuk en soms wat voor de hand liggend. Een gemiste kans lijkt een herkenbaar framework waarin content wordt gepresenteerd. Formats kunnen contentmakers daarbij helpen.

Fox Sports zoekt leukste voetbalkroeg van Nederland

17okt 201708:00
  • Sponsoring
  • 4454 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ContentTelevisieVoetbalActivatie

nieuws Per speelronde in de Eredivisie genieten gemiddeld 180.000 fans van live voetbal in een café met een officiële licentie van Fox Sports Zakelijk. Daarom start Fox Sports nu de zoektocht naar ‘De Leukste Voetbalkroeg van Nederland’. Vanaf 21 oktober kan het publiek stemmen op hun favoriete kroeg.

Toyota lanceert mondiale campagne 'Start Your Impossible'

17okt 201700:02
  • Bureaus
  • 5421 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenMarketingCampagnes

nieuws Toyota presenteert ‘Start Your Impossible’, een wereldwijde corporate campagne die medewerkers, partners en klanten moet inspireren en koppelen aan de kernopvattingen van het bedrijf. In een tijd waarin technologische en milieu-ontwikkelingen elkaar in een razend tempo opvolgen, markeert deze campagne Toyota’s inzet voor een meeromvattend en duurzamere samenleving.

[interview] LeasePlan lanceert global marketing campaign 'What's Next'

16okt 201716:37
  • Food-en-retail
  • 11042 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
  • OnlineCampagnesInnovatieMarketing

nieuws Met ruim 147.000 auto’s in Nederland en 1,71 miljoen auto’s in 32 landen is LeasePlan een der grootste leasemaatschappijen ter wereld. Over de vandaag wereldwijd uitgerolde nieuwe marketing-campagne What’s Next, spreken wij verantwoordelijken Dick van der Lecq -die met zijn bureau Etcetera embedded bij het merk zit- en cmo Leaseplan Sandra Tappermann-Pieper. De uitgebreide versie staat in de komende MarketingTribune print (MT18). Hier een preview van dit gesprek plus de première van de centrale film die LeasePlan vandaag presenteert.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content