Tiende Twinkle100: bol.com neemt afstand

21sep 201713:30
  • Online
  • 3788 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Online betalen

nieuws Bol.com is aanvoerder van de Twinkle100, de jaarlijkse publicatie met de grootste online verkopers in Nederland. Met een omzet van 950 miljoen euro heeft de webwinkel een ruime voorsprong op Coolblue, de nieuwe nummer 2 onder de retailers. KLM is de grootste online reisverkoper van Nederland.

ABN Amro wordt official eSports-partner van Ajax

21sep 201712:55
  • Sponsoring
  • 6327 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ActivatieOnline gamingVoetbalSponsorship

nieuws ABN Amro breidt het partnership met Ajax verder uit en wordt 'official eSports-partner' van de voetbalclub. De bank gaat zich ook in de snel groeiende virtuele voetbalwereld focussen op talentontwikkeling en het waarmaken van ambities.

Jeroen van Hove en Steve Brown innoveren 180 Kingsday

21sep 201712:52
  • Bureaus
  • 4539 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclamePersonaliaInnovatieStrategie

nieuws 180 Kingsday gaat extra inzetten op data en innovatie. Om dit te bewerkstelligen heeft het reclamebureau twee experts op deze terreinen aangetrokken: Steve Brown stapt in als Content & Innovation Director, samen met de van TBWA\Helsinki afkomstige Data & Insights Strategist Jeroen van Hove.

Univé start test robot in winkels

21sep 201711:46
  • Food-en-retail
  • 5172 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • InnovatieWinkelen

nieuws Robots vormen volgens veel marketeers de voorhoede van digitale ontwikkelingen in de samenleving. 'Univé wil begrijpen wat dit soort veranderingen betekenen voor klanten en hoe klanten reageren op interactie met een robot als hostess. Daarom is Univé een test gestart in een Univé-winkel in Heerhugowaard', meldt Univé vandaag. Het betreft een proef met robot Pepper.

Transavia en OMX testen retargeting via digitale radio

21sep 201710:40
  • Media
  • 6334 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclameOnline advertisingRadio

nieuws Luchtvaartmaatschappij Transavia test samen met OMX, de digitale tak van OMS en digital agency NMPi, de eerste retargeting-campagne in Nederland via digitale radio. Consumenten die naar digitale radio luisteren, horen tijdens de reclamemomenten gerichte spots op basis van eerder zoekgedrag op de website van Transavia.

Digital Dinner Amsterdam strikt Bas Ording (ex-Apple)

21sep 201710:31
  • Algemeen
  • 4891 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • EvenementCreatie

nieuws Inventing Future Interfaces. Hoe gaan we om met machines? In hoeverre leidt technologie ons? En hoe pas je dit toe? Digital Dinner staat dit jaar in het teken van inspirerende verhalen van internationale sprekers die in hun expertise koploper zijn op dit gebied. Zij zullen hun visie op design tools, augmented reality en toekomstige interfaces met ons delen. De organisatie heeft zojuist bekend gemaakt dat Bas Ording komt spreken tijdens het diner.

2bMore: 'Automatisering en digitalisering grootste marketinguitdaging van 2017'

21sep 201710:09
  • Online
  • 5441 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Online advertisingDigital design

nieuws Automatisering en digitalisering vormen de grootste uitdagingen op marketinggebied binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Van de top-vijf grootste marketinguitdagingen hebben er drie betrekking op digitalisering. Dit blijkt uit onderzoek van 2bMore.

Gemeente Leiden kiest Redkiwi als digital partner

21sep 201709:51
  • Bureaus
  • 5906 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • PitchesWebsiteDigitaal

nieuws Gemeente Leiden heeft Redkiwi gekozen als digital partner. Aanleiding is de wens om een nieuwe website te realiseren waarbij de gebruikers en hun wensen centraal staan. Een plek die draait om dienstverlening en customer journey. De vraag naar informatie van inwoners en ondernemers dient voorop te staan. Daarnaast moet het een taakgedreven website gaan worden waar bezoekers snel relevante informatie kunnen vinden.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing