Marketingdirecteur Randstad Janine Bos op non-actief

  • B2b
  • 23 dec 2016 @ 12:18
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Personalia

Janine Bos, directeur marketing en communicatie bij Randstad, is volgens goed ingelichte bronnen op non-actief gezet. Bos zelf wilde in een telefoongesprek met MarketingTribune alleen kwijt dat ‘na 2 januari 2017 duidelijk zal worden hoe beide partijen uit deze situatie komen.’ Ook na aandringen zegt ze stellig: 'Ik kan en wil hier verder niks over zeggen.' Volgens woordvoerder Suzan Bloemscheer van Randstad is Bos officieel ziek thuis. Ook zij zegt in een kort commentaar dat in januari meer duidelijkheid zal worden gegeven inzake deze kwestie. (Fotocredits: stellingdames.nl)

Bos is sinds 2013 directeur marketing en communicatie bij Randstad Nederland, de grootste HR-dienstverlener van ons land. Daarvoor was ze werkzaam als directeur van Randstad Callflex en als sales- en marketingdirecteur van De Bazaar. Ze volgde toentertijd Suzanne van der Cammen op.

Bij haar aanstelling zei Chris Heutink, algemeen directeur van Randstad Nederland: ‘Janine is een krachtige persoonlijkheid die het merk Randstad verder zal brengen met haar visie en passie voor werk en mens. We hebben haar de afgelopen jaren binnen Randstad leren kennen als iemand die recht op haar doel afgaat en mensen weet te binden en stimuleren om voor datzelfde doel te gaan.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken