Frenkel Denie nieuwe BVA-voorzitter
- Bureaus
- 9 jan 2014 @ 09:36
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingCommunicatie
- 9 jan 2014 @ 09:36
- Redactie Bureaus
Frenkel Denie is gekozen tot nieuwe voorzitter van de Bond van Adverteerders (BVA). Tijdens een bijzondere algemene ledenvergadering zijn ook Nico Rijkhoff (Ziggo) en Mireille Spapens (Deloitte) toegetreden tot het Dagelijks Bestuur, respectievelijk in de functie van vice-voorzitter en penningmeester. Frenkel Denie volgt Jan Driessen op, die de afgelopen 5,5 jaar voorzitter is geweest. Mireille Spapens volgt Loïke Stelwagen op, die maar liefst tien jaar actief betrokken is geweest bij het BVA-bestuur.
Frenkel Denie werkt als Marketing Directeur bij FrieslandCampina, verantwoordelijk voor Europa, Midden-Oosten en Afrika. Daarvoor was Denie werkzaam bij Procter & Gamble en Bavaria. Hij was de afgelopen jaren al vice-voorzitter en lid van het dagelijks bestuur van BVA.
Denie: 'De afgelopen jaren hebben we verantwoorde communicatie echt op de kaart gezet. Dit blijft een belangrijk onderwerp, zeker gezien de toekomstige discussies over privacy. De uitdaging voor de komende jaren is om de relevantie voor leden nog meer helder en tastbaar te maken. En nieuwe verbindingen te leggen tussen leden en met bredere lagen communicatiespecialisten bij de aangesloten adverteerders. Het nieuwe Communicatiehuis in Amsterdam, waar we met andere spelers uit de reclamebranche samenwerken, wordt wat mij betreft het centrum van die ledenbinding.'
De vertrekkende voorzitter Jan Driessen: 'Ik ben blij dat we de nieuwe voorzitter, vice-voorzitter en penningmeester uit eigen gelederen hebben kunnen voordragen. Dat geeft de huidige kracht van BVA weer. Allen hebben een grote betrokkenheid en bereidheid om zich in te zetten voor het verder verbeteren van onze branche. Samen hebben we de afgelopen vijf jaar hard gewerkt om de BVA weer gezaghebbend en toonaangevend te maken.'
Het algemeen bestuur van BVA is nu als volgt samengesteld:
- Frenkel Denie, Marketing Directeur, FrieslandCampina – voorzitter
- Nico Rijkhoff, Director Brand, Ziggo – vicevoorzitter
- Mireille Spapens, Director Communications, Deloitte - penningmeester
- Harry Dekker, Media Director, Unilever
- Wil Giezenaar, Manager Marketingcommunicatie, Pon’s Automobielhandel
- Arjan Veraart, Hoofd Corporate Communicatie Rabobank Nederland
De BVA bestaat 95 jaar en is de vertegenwoordiger van adverteerders in Nederland. De leden van de BVA vertegenwoordigen samen ruim 3 miljard euro aan media-uitgaven per jaar. BVA heeft als doelhet bevorderen en bewaken van vrijheid van verantwoorde commerciële communicatie, het vergroten van de communicatie effectiviteit van haar leden en het samenbrengen van leden.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Nico Rijkhoff
- Jan Driessen
- Mireille Spapens
- ALV
- FrieslandCampina
- adverteerders
- Deloitte
- Ziggo
- BVA
- voorzitter
- Frenkel Denie
- benoeming
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers