Blije baby's in nieuwe commercial van Zeeman

  • Bureaus
  • 13 mrt 2014 @ 12:00
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsMerkenMarketing

Zeeman gooit blije baby's in de strijd om extra bezoekers naar haar winkels te lokken. In de nieuwe tv-commercial van Persuade, die sinds deze week op televisie is, zien we twee dolenthousiaste verkoopsters met vier schattige koters in hun armen. Dat u het maar weet: voor schattige rompertjes moet je bij Zeeman zijn.

De nieuwe tv-campagne is door Persuade ontwikkeld voor zowel de Nederlandse als de Belgische markt. Uitgangspunt van de campagne is en blijft het motto van Zeeman 'Goede kleding en textiel hoeft niet duur te zijn'.

De campagne is er enerzijds op gericht bestaande klanten in hun keuze voor Zeeman te bevestigen en anderzijds consumenten die nog niet bij Zeeman winkelen over de streep te trekken. De campagne zal uiteindelijk zo'n twintig verschillende tv-spots gaan beslaan. 

De opzet is telkens gelijk: twee winkelmeisjes presenteren leuke aanbiedingen vanuit een zelfgemaakte tv-studio in de winkel. 

Credits

Bureau: Persuade brand interaction
Strategie: Michiel Rijshouwer
Concept: Liesbeth Maliepaard, Ruud van Esch
Account: Linda van der Velden - Ruijs, Inge Sleddens
Opdrachtgever: Jacques van der Bom
Regie: Kurt Maes
Producent: Klaasfilm






)

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken