Persuade maakt nieuwe tv-campagne Zeeman

  • Bureaus
  • 6 mrt 2014 @ 11:05
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMerkenMarketing

In opdracht van retailketen Zeeman ontwikkelde Persuade ook in 2014 weer een nieuwe tv-campagne voor zowel de Nederlandse als de Belgische markt. Uitgangspunt van de campagne is en blijft het motto van Zeeman 'Goede kleding en textiel hoeft niet duur te zijn'.

De campagne is er enerzijds op gericht bestaande klanten in hun keuze voor Zeeman te bevestigen en anderzijds consumenten die nog niet bij Zeeman winkelen over de streep te trekken. De campagne, bestaande uit een twintigtal commercials, zal vanaf week 11 worden uitgerold in Nederland, Vlaanderen en Wallonië.

In het concept spelen twee winkelmeisjes de hoofdrol. In hun zelfgemaakte tv-studiootje in de winkel presenteren zij steeds op een verrassende, leuke manier de weekaanbieding. In Nederland zal de eerste commercial vanaf dinsdag 11 maart te zien zijn op Nederland 1, 2, 3 en de zenders van RTL.

Credits

Bureau: Persuade brand interaction
Strategie: Michiel Rijshouwer
Concept: Liesbeth Maliepaard, Ruud van Esch
Account: Linda van der Velden - Ruijs, Inge Sleddens
Opdrachtgever: Jacques van der Bom
Regie: Kurt Maes
Producent: Klaasfilm 





Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken