Sweetie van Lemz wint ook bij Tomorrow Awards

  • Bureaus
  • 8 apr 2014 @ 12:30
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardCampagnesDigitaal

Het succes van Sweetie duurt voort. Na vier ADCN Lampen viel de Lemz-campagne voor Terre des Hommes ook in de prijzen bij de Tomorrow Awards in Miami. Niet eerder won een Nederlands bureau daar een prijs.

Het virtuele lokmeisje Sweetie is wereldnieuws sinds Terre des Hommes de ermee verkregen data over duizend pedofielen eind vorig jaar wereldkundig maakte. Lemz is ermee genomineerd voor diverse prijzen, van San Accenten in eigen land tot de prestigieuze D&AD White Pencil. 

De jury van de Tomorrow Awards bekroonde in totaal vijf cases en maakte van alle winnaars een video waarin juryleden hun oordeel toelichten. Hieronder de juryvideo over Sweetie. 

Lees ook het MarketingTribune-interview met Mark Woerde (Lemz)



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken