Sweetie van Lemz wint ook bij Tomorrow Awards
- Bureaus
- 8 apr 2014 @ 12:30
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - AwardCampagnesDigitaal
- 8 apr 2014 @ 12:30
- Redactie Bureaus
Het succes van Sweetie duurt voort. Na vier ADCN Lampen viel de Lemz-campagne voor Terre des Hommes ook in de prijzen bij de Tomorrow Awards in Miami. Niet eerder won een Nederlands bureau daar een prijs.
Het virtuele lokmeisje Sweetie is wereldnieuws sinds Terre des Hommes de ermee verkregen data over duizend pedofielen eind vorig jaar wereldkundig maakte. Lemz is ermee genomineerd voor diverse prijzen, van San Accenten in eigen land tot de prestigieuze D&AD White Pencil.
De jury van de Tomorrow Awards bekroonde in totaal vijf cases en maakte van alle winnaars een video waarin juryleden hun oordeel toelichten. Hieronder de juryvideo over Sweetie.
Lees ook het MarketingTribune-interview met Mark Woerde (Lemz).
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Refurbed met Counter in zee19-09-2025
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes