Sweetie van Lemz wint ook bij Tomorrow Awards
- Bureaus
- 8 apr 2014 @ 12:30
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - AwardCampagnesDigitaal
- 8 apr 2014 @ 12:30
- Redactie Bureaus
Het succes van Sweetie duurt voort. Na vier ADCN Lampen viel de Lemz-campagne voor Terre des Hommes ook in de prijzen bij de Tomorrow Awards in Miami. Niet eerder won een Nederlands bureau daar een prijs.
Het virtuele lokmeisje Sweetie is wereldnieuws sinds Terre des Hommes de ermee verkregen data over duizend pedofielen eind vorig jaar wereldkundig maakte. Lemz is ermee genomineerd voor diverse prijzen, van San Accenten in eigen land tot de prestigieuze D&AD White Pencil.
De jury van de Tomorrow Awards bekroonde in totaal vijf cases en maakte van alle winnaars een video waarin juryleden hun oordeel toelichten. Hieronder de juryvideo over Sweetie.
Lees ook het MarketingTribune-interview met Mark Woerde (Lemz).
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wereldmuseum bepleit open blik naar... 09-05-2025
- Kellogg’s viert ochtendtypes met... 09-05-2025
- Otrium viert outletgeluk met... 09-05-2025
- Kamado Joe haakt in bij witte rook... 09-05-2025
- Gift a Tree en Ideapreneurs brengen... 09-05-2025
- Johnny Wonder strijkt grote... 08-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management