TBWA stapt uit pitch Rabobank
- Bureaus
- 28 apr 2014 @ 10:58
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesStrategieKlanten
- 28 apr 2014 @ 10:58
- Redactie Bureaus
Van de vier bureaus in de pitch om het prestigieuze Rabobank-account is er eentje afgehaakt. TBWA\Neboko heeft zich namelijk teruggetrokken, zo bevestigt Simon Neefjes aan MarketingTribune.
De overgebleven drie bureaus zijn Ogilvy & Mather, Kingsday en Lemz. Rabobank liet eerder deze maand weten de samenwerking met N=5 te beëindigen en een bureau-oriëntatie te starten.
Simon Neefjes, ceo van TBWA\Neboko, is deze week op vakantie, maar kan het nieuws op Adformatie.nl (artikel alleen voor abonnees) wel bevestigen. Volgens hem heeft TBWA momenteel gewoon te veel werk op bestaande klanten. Neefjes signaleert dat de markt weer aantrekt en merkt dat zelf in het eigen klantenpakket.
Rabobank zal de pitch voortzetten met de overgebleven drie bureaus. Er wordt geen vierde bureau aan de oriëntatie toegevoegd. Begin juli hoopt Rabobank de pitch te hebben afgerond.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
- ADCN viert 60 jaar creativiteit01-12-2025
- Schoonenberg kiest voor intieme... 01-12-2025
- De succesformule achter Nederlands... 01-12-2025
- Dentsu Lab Amsterdam focust op... 28-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

