De overwinning is zoet voor Ogilvy&Mather
- Bureaus
- 10 jul 2014 @ 14:33
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - PitchesReclame
- 10 jul 2014 @ 14:33
- Redactie Online
Rik Ledder, Chief Executive Officer van Ogilvy & Mather Amsterdam, is ‘ontzettend blij om voor dit prachtige merk te gaan werken’. Ogilvy & Mather Amsterdam won de Rabobankpitch van Kingsday en Lemz. Eerder nam de Rabobank afscheid van bureau N=5. Volgens de bank sluit Ogilvy&Mather naadloos aan bij de nieuwe communicatiekoers die het wil gaan inslaan.
Rik Ledder roemt de Rabobank. ‘De pitch was perfect georganiseerd, Rabobank gaf ons - en naar ik begrijp de andere bureaus ook - veel ruimte en feedback om ons werk zo goed mogelijk te maken. Ze waren zeer betrokken, soms 24 uur per dag, en dat maakt de pitch meer dan een beauty contest. Een pitch zoals pitches bedoeld zijn. En daardoor is de winst ook extra zoet’, aldus Ledder.
De Rabobank liet eerder weten dat Ogilvy&Mather er het best in is geslaagd om ‘het kenmerkende karakter van Rabobank op een aansprekende en vernieuwende manier te vertalen in een nieuwe communicatiekoers.’
De eerste campagne wordt dit najaar gepresenteerd.
.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
- ADCN viert 60 jaar creativiteit01-12-2025
- Schoonenberg kiest voor intieme... 01-12-2025
- De succesformule achter Nederlands... 01-12-2025
- Dentsu Lab Amsterdam focust op... 28-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

