De overwinning is zoet voor Ogilvy&Mather
- Bureaus
- 10 jul 2014 @ 14:33
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - PitchesReclame
- 10 jul 2014 @ 14:33
- Redactie Online
Rik Ledder, Chief Executive Officer van Ogilvy & Mather Amsterdam, is ‘ontzettend blij om voor dit prachtige merk te gaan werken’. Ogilvy & Mather Amsterdam won de Rabobankpitch van Kingsday en Lemz. Eerder nam de Rabobank afscheid van bureau N=5. Volgens de bank sluit Ogilvy&Mather naadloos aan bij de nieuwe communicatiekoers die het wil gaan inslaan.
Rik Ledder roemt de Rabobank. ‘De pitch was perfect georganiseerd, Rabobank gaf ons - en naar ik begrijp de andere bureaus ook - veel ruimte en feedback om ons werk zo goed mogelijk te maken. Ze waren zeer betrokken, soms 24 uur per dag, en dat maakt de pitch meer dan een beauty contest. Een pitch zoals pitches bedoeld zijn. En daardoor is de winst ook extra zoet’, aldus Ledder.
De Rabobank liet eerder weten dat Ogilvy&Mather er het best in is geslaagd om ‘het kenmerkende karakter van Rabobank op een aansprekende en vernieuwende manier te vertalen in een nieuwe communicatiekoers.’
De eerste campagne wordt dit najaar gepresenteerd.
.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers