Ogilvy & Mather wint Rabobank-pitch
- Bureaus
- 9 jul 2014 @ 16:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesStrategiePitchesKlanten
- 9 jul 2014 @ 16:09
- Redactie Bureaus
Ogilvy & Mather Amsterdam heeft de pitch voor het Rabobank-account gewonnen van Kingsday en Lemz en is het nieuwe reclamebureau van de Rabobank. Dit bevestigden betrouwbare bronnen eerder aan MarketingTribune. Het nieuws is inmiddels wereldkundig gemaakt. Volgens de bank sluit het bureau naadloos aan bij de nieuwe communicatiekoers die het wil gaan inslaan.
‘We zijn onder de indruk van het werk van Kingsday, Lemz en Ogilvy & Mather. Toch is Ogilvy & Mather er wat ons betreft het beste in geslaagd om het kenmerkende karakter van Rabobank op een aansprekende en vernieuwende manier te vertalen in een nieuwe communicatiekoers', aldus Heleen Crielaard, verantwoordelijk voor merk & markt communicatie bij de Rabobank. Een nieuwe communicatiekoers is nodig, omdat de coöperatieve Rabobank op dit moment voor enorme veranderingen staat, met klanten die anders gaan bankieren en een markt die vraagt om andere communicatie.
Rabobank wil naar eigen zeggen betrokkenheid en openheid uitstralen naar zijn (potentiële) klanten en is ervan overtuigd dat Ogilvy & Mather deze boodschap precies op de juiste wijze zal communiceren.
De nieuwe communicatiestrategie zou passen binnen een veranderende wereld waarin internetbankieren en interactiviteit en dialoog steeds belangrijker worden.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers