Welk reclamebureau werkt voor welk merk?

  • Bureaus
  • 29 mei 2015 @ 11:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CreatieMerkenKlantenWebsite

'Bij wie zitten zij eigenlijk?' Dat is de vraag die creatieve teams zichzelf vaak stellen. Vooral wanneer we sterke reclame-uitingen zien. En ja, af en toe ook als we wat slechtere commercials zien. Maar het is meestal nog niet zo makkelijk om er snel achter te komen welk reclamebureau voor welk merk werkt. En vice versa. Daarom is er nu de website Wiezitbijwie.nl.

Klanten wisselen vaker van bureau en de klantenlijstjes op de websites van reclamebureaus zijn meestal behoorlijk achterhaald. 'Daarom vonden we dat het tijd werd voor een actueel overzicht', zegt het creatief team Thomas Aberson en Judith Hartog. 'Een handig en gratis tooltje voor (en door) iedereen die geïnteresseerd is in de makers van mooi werk.'

Calvé Pindakaas, Toyota, Mona, Whiskas en Volvo. Stuk voor stuk merken waarvan je nu met een simpele zoekopdracht kunt zien bij welk bureau zij klant zijn. 'En het mooie is: naast dat de redactie de content actueel houdt, is het ook mogelijk om als gebruiker gegevens aan te vullen.'

Check snel of jouw merk of jouw reclamebureau vermeld staat op Wiezitbijwie.nl. Je kunt daar ook meteen een merk of reclamebureau toevoegen of wijzigen.

Facebook: www.facebook.com/wiezitbijwie
Twitter: www.twitter.com/wiezitbijwie

Credits

Creatie: Thomas Aberson & Judith Hartog
Technische realisatie: Stealth Amsterdam 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken