Heineken lanceert Spectre-commercial met '007' Daniel Craig
- Bureaus
- 21 sep 2015 @ 10:52
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CommercialsCampagnesMerkenEntertainment
- 21 sep 2015 @ 10:52
- Jeroen Mirck
James Bond drinkt al lang geen shaken Martini meer, 007 drinkt Heineken. Het Bond-sponsorende biermerk pakt in de aanloop van de nieuwe Bondfilm Spectre uit met een anderhalve minuut durende commercial waarin Daniel Craig het hoofd koel houdt in een spannende speedboat-achtervolging. Morgen te zien op tv, nu al op MarketingTribune.
Spectre, de 24e Bond-film van Albert R. Broccoli’s EON Productions, Metro-Goldwyn-Mayer Studios en Sony Pictures Entertainment, draait vanaf 29 oktober in de Nederlandse bioscopen. Als onderdeel van de geïntegreerde wereldwijde Spectre-campagne onthult Heineken een nieuwe tv-commercial met James Bond himself, oftewel acteur Daniel Craig. Heineken is de enige Spectre-partner die een commercial met Craig heeft gemaakt.
De commercial is nu al te zien via Facebook en vanaf morgen wordt deze in Nederland en de rest van de wereld getoond op televisie en in de bioscoop.
Actieverpakkingen en 007-thuistap
Consumenten kunnen via de speciale Bond-actieverpakkingen, die vanaf nu in de winkel staan, toegang krijgen tot niet eerder vertoonde beelden van Spectre. Om helemaal in Bond-sferen te komen, kunnen zij heel eenvoudig met hun smartphone het Heineken Bond-logo op de speciale Spectre-flessen en -blikken scannen om zo exclusieve content met Daniel Craig te ontvangen. Daarnaast is er behind-the-scenes materiaal beschikbaar van de vijf meest opvallende filmlocaties: Mexico-Stad, Rome, Londen, Oostenrijk en Marokko.
Om nog meer in de huid te kunnen kruipen van James Bond, lanceert Heineken bovendien een limited-edition van thuistap The Sub, met ‘special 007-features’. Zo kunnen fans met vrienden thuis een echt ‘Bond-gevoel' ervaren en genieten van ijskoud versgetapt bier. The Sub 007 is vanaf eind oktober exclusief verkrijgbaar via Heineken.com.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- speedboat
- commercial
- achtervolging
- campagne
- reclame
- Spectre
- Bond
- biertje
- film
- James Bond
- Heineken
- 007
- Daniel Craig
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

